۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

Re: کمک خواهی در در مورد برگ سبز شماره 34

درود بر ياران گلها
برنامه برگ سبز شماره 34  تقدیم به شما و تمام یازان نازنین
اما 25 دقیقه از این برنامه موجود است و متاسفانه کامل نیست نمی دانم منظور شما همين بود يا نه
ارادتمند دوستان - مرادی


From: faramarz samii <fsamii@yahoo.com>
To: nasserforoughi@yahoo.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Sun, December 5, 2010 4:18:14 PM
Subject: Re: کمک خواهی در در مورد برگ سبز شماره 34

با درود متقابل من برنامه را در اختیار ندارم احتمالا از محسن سعید پور عزیز کمک بگیرید اما تکه گم شده از شعر این است
بکمال عجز گفتم که بلب رسید جانم
پایدار باشید
فرامرز سمیعی


From: nasser foroughi <nasserforoughi@yahoo.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Wed, December 1, 2010 12:51:55 PM
Subject: کمک خواهی در در مورد برگ سبز شماره 34

دوستان گرامی

 

سلام و درود فراوان بر شما

 

طبق روال پیشین  زحمتی برای یاران دارم

 

برنامه برگ سبز شماره 34 که من از سایت طنین بر گرفته ام (یادش بخیر )

 

وهمین برنامه در مجموعه گنجینه  اشکال  مشترکی وجود دارد

در انتهای حدود سه بیت بشرح زیر و نیز اعلام برنامه حذف شده است

..................... که به لب رسیده جانم       به غرور ناز گفتی که مگر هنوز هستی

زطواف کعبه بگذر تو که حق نمیشناسی   به در کنشت منشین تو که بت نمیپرستی

مگراز دهان ساقی مددی رسد وگر نه       کس ازین شراب باقی نرسد به هیچ مستی

از دوستانی که این برنامه را بصورت کامل در اختیار دارند انتظار لطف دارم

 

با سپاس بسیار از جناب در بندی که امکان بررسی واشکال بینی از برنامه ها را فراهم

کرده اند

 

سلامت و سرفراز باشید

 

ارادتمند   ناصر فروغی

 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر