۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

Re: data struct

البته این ساختار من برای درخت دودویی ه.اگه درختتون دودویی نباشه به
تعداد ماکزیمم فرزنداتون برای ساختار باید فیلد بزارید.هم چنین میشه از
نمایش لیست هم برای درخت غیر دودویی استفاده کرد.اما بهتره شما درختتون
رو از طریق فرزند چپ همزاد راست تبدیل به دودویی کنید سپس با فرزند چپ و
راست کار کنید.چون عملا حالتی که در اول برای درخت غیر دودویی گفتم غیر
بهینه است.

On 12/25/10, omid adab <info@omidadab.tk> wrote:
> سلام دوسته عزیز.بستگی داره برای چه کاری بخوایی.من خودم یه بار که درختو
> پیاده سازی کردم از ساختمنون داده ی زیر تو کلاسام استفاده کردم.حالا شما
> بسته به کاری که میخوایید انجام بدید میتنونید ساختمون داده بنویسید
> struct tree
> {
> int data;
> omid *lchild;
> omid *rchild;
> }*top;
>
> tree *tempo;
> tempo=new tree;
>
> On 12/20/10, latifi <m.latifi.8@gmail.com> wrote:
>> با سلام خدمت دوستان
>> از چه ساختمان دادهای برای درخت غیر دودویی میشه استفاده کرد؟
>>
>> --
>> شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups
>> "IRAN-Computer" مشترک شده اید.
>> جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به iran-computer@googlegroups.com
>> ارسال کنید.
>> جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به
>> iran-computer+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
>> برای گزینه های دیگر، از این گروه در
>> http://groups.google.com/group/iran-computer?hl=fa دیدن کنید.
>>
>>
>
>
> --
> Best Wishes
> Omid Adab
>


--
Best Wishes
Omid Adab

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "IRAN-Computer" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به iran-computer@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به iran-computer+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/iran-computer?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر