۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

Re: بهار من گذشته شاید - عمادرام - ستار

درود

خواننده این ترانه زنده یاد عماد رام نیست و این را از همون ثانیه اول
می‌شه تشخیص داد.

گویا شخصی‌ آهنگ قدیمی‌ این ترانه زیبا را با صدای خودش که در منزل خونده
میکس کرده،چون صدا مشخص هست که بطور غیر ماهرانه ضبط شده،و من دلیل این
کار را نمیدانم،با این کار باعث آزردگی روح آن بزرگوار میشوند.آرتین

On 13 Dez., 07:05, Bahar Sadeghi <baharsadegh...@yahoo.com> wrote:
> Salam bar dustan
>
> khob mishe vaghti dustan barname ersal mikonand khod aval be oon gush konand.
>
> dela nazde kasi benshin ke oon az del khabar darad
> be zire on darakhti ro ke oon golhaye tar darad
>
> Bedrud ta dorudi digar
> bahar
>
>  
>
> ________________________________
> From: amir fahimpour <fahimp...@hotmail.com>
> To: golha radio <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
> Sent: Mon, 13 December, 2010 12:17:18 AM
> Subject: FW: بهار من گذشته شاید - عمادرام - ستار
>
> ________________________________
>
> دوستان سلام 
> صدای گرم شادروان عماد رام آنقدر شاخص است که این صدا که خیلی ناشیانه با موزیک
> اصلی میکس  شده است برای هر دوستار موسیقی و بخصوص دوستداران صدای عماد رام نا
> خوشایند است. اگر اجرای اصلی را دوستان در اختیار دارند مرحمت نموده تا تفاوت از
> زمین تا آسمان را پی ببریم
> با سلام
> اهنگ بهار من گذشته شاید را که در اینجا گذاشتید
>  خواننده اش که اینجا اجرا کرده
>  صدای زنده یاد عماد رام نیست
> جهت استحضار دوستان
>
> 2010/12/5 Fariba Emamian <emamia...@gmail.com>
>
>  
>
>
>
> > 
> >درود به همراهان گرانمایه
> > 
> >اثر  بسیار زیبای " بهار من "  از ساخته های عمادرام در دو اجرا
> > 
> >خواننده : عماد رام
> > 
> >شعر : معینی کرمانشاهی
> > 
> > آهنگساز : عماد رام
> > 
> >دستگاه : شور
> > 
> >در لینک دوم همین ترانه با صدای : ستار
>
> >چرا تو جلوه ساز اين
> > بهار من نمي شوي
> >چه بوده آن گناه من،
> >كه يار من نمي شوي
> >بهار من گذشته شايد
> >شكوفه ي خيال تو،
> >شكفتـــــــه در خيال من
> >چرا نمي كني نظر،
> >به زردي جمـــــــــال من؟
> >بهار من گذشته شايد
> >تو را چه حاجت
> >نشانه ي من 
> >تويي كه پا نمي نهي به خانه ي من
> >چه بهتر آنكه نشنوي ترانه ي من
> >نه قاصدي كه از من آرد،
> >گهي به سوي تو پيامي
> >نه رهگذاري از تو آرد،
> >بــــــــراي من گهي پيامي
> >بهار من گذشته شايد
> >غمت چو كوهي،
> >به شانه ي من
> >ولي تو بي غم از غم شبانه ي من
> >چو نشنوي فغان عاشقانه ي من 
> >خدا ترا از من نگيرد،
> >نديـــدم از تو گرچه خيري
> >به ياد عمر رفته گريم
> >كنون كه شمع بزم غيري
> >بهار من گذشته شايد
>
> >http://www.4shared.com/audio/1EnSR5Ru/BaharEMan-ram.html
>
> >manhttp://www.4shared.com/audio/SFuAfEhB/bahare_sattar.html- Zitierten Text ausblenden -
>
> - Zitierten Text anzeigen -

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر