۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

Re: قوامی،دلم شکستی

درود

برای یکی‌ از دوستان که شعر این ترانه زیبا و استثنایی زنده یاد قوامی را
می‌خواست.

میگریزم از جهان هستی‌ ‌ای خوشا جهان مستی

گر چه رفتی‌ و دلم شکستی همچو آرزو به دل‌ نشستی

ای که از غرور و خود پرستی‌ رشته امید من گسستی

دلم شکستی دلم شکستی

هر شب منم و دل‌ غمزده ام افتاده به گوشه میکده ام

دیوانه عشق توأم به خدا افسانه شهر جنون شده ام

دلم شکستی دلم شکستی

با این همه غم چه کنم با سوز دلم چه کنم

با آتش سرکش تّب چه کنم با جان رسیده به لب چه کنم

یا ر ب چه کنم

سرگشته وادی شب شده ام در این دل‌ تیره شب چه کنم

یا ر ب چه کنم

پس از این سر بنهم چون مجنون به ر‌ه دیوانه گری

چه کنم رو به ر‌ه میخانه ز جهان بی‌ خبری

----------


On 10 Dez., 06:43, artin20 <amirto...@yahoo.de> wrote:
> درود
>
> دلنشینی و گرمی‌ صدای زنده یاد قوامی را بجز در آواز در این ترانه که
> یکی‌ از زیباترین ترانه‌ها هست،هم میشود شنید، ترانه بسیار زیبای دلم
> شکستی.آرتین
>
> http://www.4shared.com/audio/MP_DRVB0/GhavamiDelam_Shekasti.html
>
> ------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر