۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

اعلام 3 روز راهپیمایی در ایران



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید واز انها بخواهید عضو گروپ شوند
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
ahleiran@gmail.com
به دلیل درخواستهای زیاد احتمال دارد عضویت شمابیش از 48ساعت طول بکشد

===================================================== 
183840_144351828963150_139858942745772_287418_1506768_n.jpg

گروه 25 بهمن پس از دریافت نظرات گروه مشاوران خود در داخل کشور و جمع بندی آراء کاربران صفحه، این برنامه را برای ادامه اعتراضات مردمی سبز پیشنهاد می کند:

طرح سه شنبه های اعتراض:

ما هر هفته اعتراض خود را با فریادهای الله و اکبر از ساعت 10 شب، روزهای دوشنبه نهم، شانزدهم و بیست و سوم اسفند آغاز خواهیم کرد که خدا با ماست.

تا پایان اسفند ماه، سه شنبه ها روز اعتراض ما خواهد بود. ما این راهپیمایی ها را از روز سه شنبه 10 اسفند شروع و در روزهای 17 و 24 اسفند ادامه خواهیم داد.

راهپیمایی روز اول (سه شنبه 10 اسفند ماه) در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی از ساعت 5بعد از ظهر آغاز خواهد شد. گروههای دانشجویی و صنفی می توانند اعتراضات شان را در مکان های دیگر مانند مقابل اداره کار یا دانشگاه برگزار کنند. ما بیانیه های آنها را به اطلاع همه خواهیم رساند. این تجمع ها سراسری است و آدرس مسیر های تمام شهرهای ایران زمین و خارج از کشور به زودی اعلام خواهد شد.

شبهای سه شنبه از ساعت 10 نیز اعتراض خود به وضع موجود را در محلات و میدانهای نزدیک به محل زندگی خود ادامه خواهیم داد.

اهداف اعتراضات:

ما راه خود را با اعتراض به تقلب در انتخابات شروع کردیم و با تمامی دشواری هایش در کنار هم ماندیم که راه سبز آزادی راه همه ما بود. در این مسیر مطالبات ما نیز از اعتراض به سیستم نا سالم انتخابات گذر کرد و پنجره های دیگری به سوی آینده ای آزادتر و آبادتر به روی ما گشود. در ادامه این راه اهداف اصلی ما از اعتزاض های مردمی اسفند ماه همانطور که در بیانیه های آقایان موسوی و کروبی به کرات به آنها اشاره شده است استقرار حکومت قانون، پاسداشت کرامت انسانی و دفاع از حقوق اقوام و اقلیت های دینی، زبانی و نژادی خواهد بود زیرا ایران از آن همه ماست.

علاوه بر این ما هر کدام از سه شنبه های اعتراض را با توجه به مسائل اخیر و مطالبات مشترکی که داریم به موضوعی اختصاص خواهیم داد:

سه شنبه 10 اسفند: رهبران سبز باید آزاد شده به میان مردم باز گردند

سه روز از حصر غیر قانونی مهدی کروبی و میر حسین موسوی و همسران آنها زهرا رهنورد و فاطمه کروبی می گذرد. در حالی که بسیاری از ما با مبانی اعتقادی مختلف در داخل کشور خواستار واکنش فوری به این اقدام هستیم، متاسفانه کسانی که نسبت به کوچک ترین تحولات در کشور های دیگر حساس اند در برابر حصر ظالمانه دو یار محبوب مردم ایران مهر سکوت بر لب زده اند. اکنون بر ماست که کاری کنیم.

محدود سازی این دو رهبر نمادین جنبش سبز ، در واقع انتقام گیری حاکمیت از تمام کسانی است که فریاد آزادیخواهی را در جای جای ایران زمین سر داده اند. سران دولت کودتا از ماهها قبل سناریوی حذف موسوی وکروبی از عرصه سیاسی کشور و حتی حذف فیزیکی آنها را تدارک دیده بودند. با اوج گیری قیام های آزادیخواهانه در کشورهای عربی اصحاب کودتا در عزم باطل خود برای قطع ارتباط پیشگامان جنبش با مردم استوارتر شدند . این اراده زمانی جامه عمل پوشید که دعوت سران جنبش سبز برای برگزاری تجمع ۲۵ بهمن با استقبال ستودنی همه ما مواجه شد و حتی تبدیل شدن شهرهای ایران به پادگان در روز اول اسفند نتوانست مانع برگزاری تجمعات اعتراضی شود . بر همین اساس اعلام مخالفت با حبس خانگی کروبی و موسوی پیام تمام سبزهای ایران خواهد بود تا استبداد بداند ملت سرفراز ایران زندانی شدن این دو عزیز و صدها آزادیخواه جوانمرد را دیگر بر نخواهد تابید و از حقوق مدنی خود ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

در همین راه و به دنبال هشدار خانواده شیخ سبز آقای مهدی کروبی نسبت به خطراتی که جان ایشان و خانم فاطمه کروبی را تهدید می کند ونیز به دنبال پیام آقای مجتبی واحدی مشاور ارشد آقای کروبی درباره لزوم دفاع از حق مردم برای برگزاری تجمعات اعتراضی و نیز شرایط دشوار پیش آمده از سوی دولت کودتا برای میر حسین موسوی و خانم زهرا رهنورد در کنار اظهار نگرانی خانواده و گروهی از حامیان میر سبز در « نخستین سه شنبه اعتراضی » ما برای درخواست شکستن این حصر به خیابان ها خواهیم آمد.

بدیهی است در صورت دستگیری این عزیزان یا اعمال خشونت ، اسارت و یا خدای نا کرده شهادت هر هموطن دیگری ما حاضریم سه شنبه های اعتراض را تبدیل به اسفند ماه اعتراض کنیم. در کنار این مساله به سوگ شهدای دانشجوی بیست پنج بهمن و اول اسفند نیز خواهیم نشست و به سرکوب مردم در رشت و شیراز و نیز سبوعیت عوامل کودتا در کردستان اعتراض خواهیم کرد.

بیانیه های مربوط به روزهای 17 اسفند (روز جهانی زن) و 25 اسفند (چهار شنبه سوری) متعاقبا منتشر خواهد شد.

در این روزها ما برای تظاهرات بدون خشونت به خیابانها خواهیم آمد. جنبش سبز جنبش زندگی است و ما ذره ای از آموزه های انسانی، دینی و ایرانی خود تخطی نخواهیم کرد که راه ما از خشونت طلبان جدا است. ایران متعلق به همه ماست و با اهدا گل و لبخند سعی خواهیم کرد نیروهای انتظامی و پلیس را به راه سبز خود دعوت کنیم.

در پایان از همه ایرانیان در هر مقام و مسلکی که هستند می خواهیم نظرات خود را در این پست بنویسند و یا با ایمیل به ما ارسال کنند. از عزیزان حاظر در رسانه ها نیز خواهشندیم که با انتشار این دعوت ما را در اطلاع رسانی یاری نمایند.حمایت های بزرگوارن در گروههای سیاسی مختلف ما را در راه خود دلگرم تر خواهد کرد.

هموطن هر ایرانی یک رهبر است و یک رسانه. برخیزیم که آزادی نزدیک است و جز با خواست ما به دست نخواهد آمد.

صفحه فیس بوک 25 بهمن-صفحه اعتراض ایرانیان

facebook.com/25bahman

email: 25bahman@gmail.com

website: www.dayofprotest.com




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر