۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [8132] در رويا باش

Dream On

Every time I look in the mirror
All these lines on my face getting clearer
The past is gone
It went by, like dusk to dawn
Isn't that the way
Everybody's got their dues in life to pay

Yeah, I know nobody knows
where it comes and where it goes
I know it's everybody's sin
You got to lose to know how to win

Half my life's
in books' written pages
Lived and learned from fools and
from sages
You know it's true
All the things come back to you

Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good lord will take you away

Yeah, sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away

Dream On Dream On Dream On
Dream yourself a dream comes true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes through
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On, AHHHHHHH

Sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away
Sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away......

در رويا باش

هرگاه كه در آينه مي‌نگرم، تمام خطوط روي صورتم واضحتر مي‌شوند

گذشته داره رد ميشه

اون داره مثل تاريكي شب در هنگام سحر رد ميشه

آيا راهي نيست كه...

هر آدمي تنها رسالت خودش را ترتيب دهد؟

آري من ميدانم كه هيچ كس نمي‌داند

كه از كجا مي‌آيد و به كجا مي‌رود

من مي‌دانم كه اين تنها گناه هر انسانيست

تو باختي تا بفهمي چگونه پيروزشوي (شكست پل پيروزيست)

نيمي از زندگي من...

در صفحات كتابهايي نوشته شده

زنده و آموخته از اشتباهات و خرد ها

تو خوب مي‌داني كه بازگشت همه چيز به سويت خواهد بود

با من هم آوا شو، براي سال بخوان

براي شادتر شدن بخوان، براي اشك بخوان

با من هم آوا شو

اگرچه حتي براي امروز

شايد براي فردا، يك ارباب خوب تو را به دور دست ببرد

آري با من هم آوا شو، براي سال بخوان

در رويا باش، در رويا باش، در رويا باش

در آرزوي اينكه رويايت به حقيقت پيوندد

در رويا باش، در رويا باش، در رويا باش

در رويا باش تا اينكه رويايت كاملا برآورده شود

در رويا باش، در رويا باش، در رويا باش

در رويا باش، در رويا باش

در رويا باش، در رويا باش اووووووووووووووووه

با من هم آوا شو، براي سال بخوان

براي شادتر شدن بخوان، براي اشك بخوان

با من هم آوا شو

اگرچه حتي براي امروز

شايد براي فردا، يك ارباب خوب تو را به دور دست ببرد

با من هم آوا شو، براي سال بخوان

براي شادتر شدن بخوان، براي اشك بخوان

با من هم آوا شو

اگرچه حتي براي امروز

شايد براي فردا، يك ارباب خوب تو را به دور دست ببرد...

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر