۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [8411] نشتی کارتهای سوخت




راستش من هنوز خودم امتحان نکردم ببینم درسته یا نه




نشتی کارتهای سوخت ....

شخصی میگفت : یه مدت بود که حس می کردم وقتی میرم پمپ بنزین و بنزین می
زنم نسبت به دفعه‌ی قبل که بعد از بنزین سهمیه ام رو چک کردم 3 یا 4 لیتر
کم شده

این رو بعد از اینکه بابام گفت چک کن چک کردم ودیدم درسته تا اینکه امروز
توی تابناک دیدم که نوشته از وقتی کیف پول الکترونیک راه افتاده اگر قبل
از برداشتن کارت نزنی پرداخت نقدی 4 لیتر از کارتت کم میکنه

شما حساب کنید نگاه کنید مصرف روزانه بنزین حدود 60 میلیون لیتر اگر
باکها به طور متوسط 50 لیتر جاداشته باشند میشه 1,200,000 ماشین که اگر
60
درصد این اشتباه رو بکنن میشه 720,000 ماشین که ضربدر 4 لیتر میشه
2,880,000
لیتر که اگر ما بالتفاوت 700 و 400 تومان رو ملاک قرار بدیم
میشه روزی 864,000,000 تومان دزدی و در ماه 25,920,000,000 تومان صرفه
جویی ....

زین پس در صورتی که خواستین پرداخت نقدی بکنین حتما پرداخت نقدی را قبل
از خروج کارت انتخاب کنید


اگر برای روشنگری هموطنانتون ارزشی قائلید لطفا این ای میل را فوروارد کنید


__._,_.___

 

 

 

 

 







--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر