۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [8480] خواهر داشتن، افراد را شادتر و امیدوارتر می‌کند








 

 




 


 

 
: خواهر داشتن، افراد را شادتر و امیدوارتر می‌کند

 
تحقیقات جدید نشان می‌دهد خواهر داشتن شما را شادتر و امیدوارتر می‌کند، این در حالی است که داشتن برادر ممکن است این اثر را در شما نداشته باشد.
همچنین این بررسی‌ها نشان می‌دهد خانواده‌هایی که حداقل دارای یک دختر هستند بهتر می‌توانند با مشکلات مواجه شوند و با آنها کنار بیایند.
دختران عشق و علاقه را در بین اعضای خانواده مستحکم‌تر می‌کنند و اعضای خانواده را تشویق می‌کنند بهتر با یکدیگر ارتباط داشته باشند.
دکتر تونی کاسیدی از دانشگاه Ulster که این بررسی را انجام داد در این باره گفت: خواهرها کمک می‌کنند تا اعضای خانواده سلامت ذهنی بهتری داشته باشند.
این بررسی‌ها نشان می‌دهد دخترها اعضای خانواده را به ارتباط بیشتر تشویق می‌کنند این درحالی است که برادرها این گونه نیستند. احساسات بسیار برای سلامت ذهن انسان‌ها مفیدند و داشتن خواهر سبب می‌شود این موضوع در خانواده‌ها بیشتر به چشم بیاید.
همچنین این مطالعات نشان می‌دهد دخترانی که دارای خواهر هستند در زندگی خود باهوش‌تر و مستقل‌ترند و زندگی موفق‌تری دارند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد زمانی که در خانواده‌ای طلاق رخ می‌دهد خواهران بهتر می‌توانند وضعیت موجود را مدیریت کنند و از دیگر اعضای خانواده حمایت بیش‌تری به عمل می‌آورند.
تحقیقات نشان می‌دهد معمولاً پسرهایی که فقط دارای برادر هستند نسبت به دیگر پسرها در مدرسه عملکرد ضعیف‌تری دارند و نمرات پایین‌تری می‌گیرند.
شاید یکی از دلایل این امر آن باشد که پسرها به طور طبیعی تمایل کم‌تری برای گفت‌وگو کردن با دیگران دارند. زمانی که در یک جمع خانوادگی همه بچه‌ها پسر باشند معمولاً چندان جو گفت‌وگو بین اعضای خانواده و این کودکان حاکم نمی‌شود در حالی که وجود دختر در یک خانواده می‌تواند این جو را بشکند.
 
این تحقیق روی نزدیک به 571 نفر که بین 17 تا 25 سال سن داشتند صورت گرفت و در مورد وضعیت خانوادگی و وضعیت روحی و احساسی اعضای خانواده سؤالاتی از آنها مطرح شد.
در این بررسی‌ها مشخص شد داشتن خواهر باعث می‌شود دیگر فرزندان شادتر و امیدوارتر باشند و نتایج بهتری در مدرسه به دست بیاورند.
وجود خواهر باعث می‌شود ارتباطات بسیاری بین اعضای خانواده صورت بگیرد و خواهر و برادرها از یکدیگر حمایت عاطفی بیش‌تری داشته باشندsh.T

 

 

 

 
.






__._,_.___



--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر