۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود Nokia Ovi Suite v3.1.975.40757 مدیریت کامل گوشی های نوکیا

Posted: 22 Feb 2011 03:03 PM PST

برنامه Nokia Ovi Suite نوکیا به شما این امکان می دهدتا به آسانی به محتوای موبایل خود دسترسی پیدا کنید. شما می توانید فایلهای خود را منتقل کنید و اطلاعات را به سادگی بین موبایل و کامپیوتر جابجا نمایید، و تجربه جدیدی برای مسیر دهی عکسها، ویدئوها و موزیک های خود داشته باشید. و بیشتر از آن اینکه شما می توانید به سرعت و با امنیت عسکهایتان را با سرویس ovi به اشتراک بگذارید.با استفاده از این نرم افزار شما می توانید برای انتقال مولتی مدیا و محتویات تقویم، اشتراک گذاری عکسها، و به روز نگهداری میدیا های مهم، ورود و خروج فایلها از دستگاه و مدیریت و مسیردهی و بازیابی فایلهایتان و اطلاعات بصورت مهیج و سرگرم کننده، استفاده کنید. پنل اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا فایلتان را بصورت پیش نمایش، در حالت برچسب دار و فیلتر شده ببینید و این اطلاعات را نیز بر روی دستگاه هم ببینید. مسیریاب، امکان سرویس ها و برنامه های کاربردی و انتقال محتویات بین دستگاه نوکیا و کامپیوتر، به خوبی آپلود فایل از گالری جهت به اشتراک گذاشتن روی OVI  می دهد.

خصوصیات نرم افزار Nokia Ovi Suite v3.1.975.40757:

- انتقال فایلها بین گوشی نوکیا و کامپیوتر

- به اشتراک گذاشتن عکسها با دوستان

- به روز نگه داشتن فایلهای مهم

- وارد کردن فایلها با سرعت و به آسانی

- مدیریت و مسیردهی فایلها با سرعت بیشتر از گذشته

و…(...)
ادامه مطلب دانلود Nokia Ovi Suite v3.1.975.40757 مدیریت کامل گوشی های نوکیا

دانلود Xara 3D Maker v7.0.0.415 نرم افزار طراحی انیمیشن های سه بعدی

Posted: 23 Feb 2011 11:48 AM PST

ساخت Object های سه بعدی شاید به نظر برسد کاری سخت باشد، البته کار ساده ای هم نیست! اما غیر ممکن هم نباید باشد چرا که نرم افزار با نام Xara3D این کار را آسان می کند. Xara3D ابزاری است که با محیط کاربری جذاب و استفاده بسیار آسان به کاربر این قابلیت را می دهد تا در سریعتر زمان ممکن زیباترین تصاویر و Object های گرافیکی به صورت کاملا سه بعدی پدید آورد. این ابزار برای طراحی های گرافیکی تحت وب هم بسیار مفید است، زیرا با سادگی می توان لوگو و یا تیتر سایت را به صورت سه بعدی طراحی کرده و به صورت انیمیشن های سه بعدی متحرک در صفحه وب به زیباترین شکل ممکن به نمایش در آورد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به افکت های متعدد و زیبای نرم افزار اشاره کرد که به سادگی می توان برروی قسمت های مورد نظر اعمال نمود. تغییر حجم و ابعاد کار بسیار آسان و به سادگی قابل تغییر است. کیفیت تصاویر ذخیره شده با این نرم افزار فوق العاده مناسب و در حد عالی نیز می باشد. انیمیشن های متحرک را می توان با فرمت های رایج GIF و AVI ذخیره سازی نموده و در هرجا که لازم است به سادگی از آن ها بهره برد و یا این که به صورت یک محافظ صفحه نمایش زیبا در نمایشگر رایانه به نمایش درآورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara 3D Maker v7.0.0.415 :

- استفاده آسان از نرم افزار

- محیط کاربری جذاب و کاربر پسند نرم افزار

- قابلیت ساخت طرح های سه بعدی

- قابلیت تنظیم حجم و ابعاد طرح

- قابلیت ساخت لوگو ، تیتر سه بعدی برای صفحات وب

- قابلیت ساخت انیمیشن های سه بعدی متحرک

- ذخیره سازی با دو فرمت GIF و AVI

- قابلیت ذخیره سازی و نمایش به صورت محافظ صفحه نمایش طرح

- بیش از ۲۷ طرح برای بعد دادن به Object گرافیکی

- قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصویری

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …(...)
ادامه مطلب دانلود Xara 3D Maker v7.0.0.415 نرم افزار طراحی انیمیشن های سه بعدی

دانلود ۴Media Online Video Downloader v2.0.25.1217 نرم افزار دریافت ویدئوهای آنلاین

Posted: 23 Feb 2011 11:52 AM PST

سرویس دهنده هایی که کلیپ های آپلود شده توسط کاربران را در سرورهای خود نگهداری کرده و این اجازه را می دهند تا دیگر کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند فیلم های آنلاین را به نظاره بنشینند. تماشای این فیلم های آنلاین گاهی برای همه کاربران ممکن نیست و معمولا کاربرانی که سرعت نسبتا پائینی دارند نمی توانند ویدئوهای آنلاین را تماشا کنند به همین دلیل هم هست که ترجیح می دهند کلیپ های آنلاین را دانلود و سپس تماشا کنند. ابزاری به نام ۴Media Online Video Downloader می تواند به راحتی از سایت های مختلف و سرویس دهنده های گوناگون کلیپ های آنلاین را تنها با چند کلیک دانلود نمایند.

این نرم افزار که با انواع سرویس دهنده ها سازگاری دارد و با استفاده از منوی اختصاصی اش که در مرورگرها قرار می گیرد به سادگی تنها یک کلیک ویدئوی آنلاین را دانلود و در همان زمان تبدیل هم می نماید. کیفیت بسیار مناسب و پشتیبانی از کیفیت های HD از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. دانلود همزمان چند لینک از سایت های مختلف ، جست وجو در میان سایت ها برای یافتن کلیپ مورد نظر و سرعت بالا در دانلود فایل ها از دیگر قابلیت هایی هستند که در ۴Media Online Video Downloader  گنجانده شده اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ۴Media Online Video Downloader v2.0.25.1217 :

- دانلود از سرویس های آنلاین پخش ویدئو تنها با یک کلیک

- نهایت کیفیت در ذخیره سازی

- سرعت بالا در دانلود کلیپ ها

- سازگاری با اکثر سایت های پخش آنلاین فیلم

- نوار ابزار برای مرورگرها به منظور دانلود سریعتر فیلم ها

- دانلود همزمان از چند سرویس دهنده

- قابلیت دانلود فایل های Stop شده از ادامه

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …

 

 

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تا تاریخ ۲۰۱۱٫۰۲٫۱۹

Posted: 23 Feb 2011 11:56 AM PST

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. بروزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد.(...)
ادامه مطلب آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تا تاریخ ۲۰۱۱٫۰۲٫۱۹

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Kaspersky نسخه ی ۲۰۱۱ تا تاریخ ۲۰۱۱٫۰۲٫۱۹

Posted: 23 Feb 2011 12:01 PM PST

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.(...)
ادامه مطلب آپدیت آفلاین آنتی ویروس Kaspersky نسخه ی ۲۰۱۱ تا تاریخ ۲۰۱۱٫۰۲٫۱۹

دانلود مستند Life after People : Sin City Meltdown – حیات کره زمین بعد از نابودی انسان : سقوط شهر گناه

Posted: 23 Feb 2011 12:12 PM PST

به سیاره زمین خوش آمدید: جمعیت = ۰ نفر!

اگر بشر به یکباره از روی زمین محو شود، برای دنیایی که پشت سر خود برجای  گذاشته چه اتفاقی خواهد افتاد؟! چه برسر ساختمان ها و بناهای نمادین و تاریخی ما، گیاهان و جانوران اهلی و وحشی، درختان و غیره خواهد آمد؟ چه موجوداتی جایگزین ما در سیاره زمین خواهند شد؟ چه چیزهایی وجود ما بر این سیاره خاکی را ثابت می نمایند و چه چیزهایی از ما براین سیاره برجای خواهد ماند و آیا متروکه های بازمانده از تمدن بشری بیش از یک میلیون سال دوام خواهند داشت؟

این ها همه پرسش هایی هستند که در مستند زیبا و هیجان انگیز Life After People به آنها پاسخ داده می شود، و این بار کانال History دیدگاه شگفت انگیز متفاوتی در رابطه با این که سیاره زمین پس از انقراض بشر چگونه خواهد بود ارائه می نماید، هر روز، ماه و سالی که از ناپدید شدن بشر از روی زمین می گذرد، سرنوشت محیط ها، شهرها و منظره های مختلف تغییر می یابند، زمانی که کلان شهرهایی همچون نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو و واشینگتن دی سی توسط طبیعت ویران می شوند، برای درک بهتر این موضوع سفری خواهید داشت به روستاهای متروکه در اطراف چرنوبیل که پس از آن فاجعه هسته ای رها شدند، سپس سفری به جزایر دوردست و خارج از محدوده ساحل ایالت Maine در آمریکای شمالی در جستجوی شهرهای رها شده ای که تنها در عرض چند دهه اخیر از صفحه روزگار محو شده اند و زمانی پرجمعیت ترین مکان روی زمین بوده اند، خواهیم داشت و پس از آن عازم محدوده زیر خیابان های نیویورک می شویم تا ببینیم چگونه ممکن است تونل های مترو به کانال های پر از آب تدیل شوند، کانال History شما را به سفری شگفت انگیز در مجموعه Life After ، از میان ماجراهای مهیجی که جلوه های ویژه کامپیوتری بی نظیر همانند فیلم را با پیش بینی های متخصصین مختلف در زمینه های مهندسی، زیست شناسی، زمین شناسی، گیاه شناسی، بوم شناسی، هواشناسی و باستان شناسی برای نمایش چگونگی چشم انداز سیاره ما و تغییراتی که در آن در عدم حضور ما بوجود خواهند آمد می برد و در هر اپیزود بینندگان شاهد تخریب ساختمان ها و بناهای نمادین بشر از برج هایSears Tower و Astrodome گرفته تا ساختمان Chrysler Building  تا کلیسای Sistine Chapel و غیره خواهید بود ، همچنین می بینیم که برج ساعت Big Ben دیگر از تیک تاک باز می ایستد، و ایستگاه فضای بین المللی (ISS) تنها در مدت چند سال از مدار خارج و بر روی زمین سقوط می نماید در حالی که آثار تاریخی مانند “نماد استقلال” و باقی مانده های مومیایی شده شاه Tutankhamen برای دهه ها همچنان باقی خواهند ماند.(...)
ادامه مطلب دانلود مستند Life after People : Sin City Meltdown – حیات کره زمین بعد از نابودی انسان : سقوط شهر گناه

دانلود بازی Bulletstorm – طوفان گلوله

Posted: 23 Feb 2011 12:15 PM PST

Bulletstorm بازی اکشن اول شخص شلیک کننده فوق العاده زیبا و درگیرکننده ای می باشد که محصول استودیوی خوش نام و پر آوازهEpic Games  ، سازنده عنوان های بزرگی همچون Gears of War و Painkiller با همکاری People Can Fly می باشد و در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۱ میلادی برروی پلتفرم های PC، Xbox 360 و PS3 توسط کمپانی EA Games منتشر گردید. Bulletstorm بازی ای در مورد شلیک به دیگران به دیوانه وارترین شکل ممکن است تا به خاطر آن جایزه بگیرید. این عنوانی است در رابطه با پودر کردن دشمنان و مشاهده ذوب شدن چشم ها و اعضای بدنشان! Bulletstorm عنوانی است که در آن یک مرد به تنهایی هلیکوپتری را در آسمان منفجر می کند، این بازی اسلحه های عجیب و غریبی دارد که وقتی با آن ها شلیک می کنید، افکت ها و حوادث جالبی را مشاهده می کنید.

داستان بازی در آینده اتفاق می‌افتد، جایی که مزدورانی تحت عنوان Dead Echo ، کنترل اتحادی را بر عهده داشته و از آن محافظت‌ می‌کنند، هنگامی که دو عضو این اتحاد به نام‌های Grayson Hunt و Ishi Sato پی می‌برند که در جبهه‌ی اشتباهی خدمت می‌کنند، به ارباب خود خیانت کرده و توسط او دستگیر و به جایی دیگر در سیاره تبعید می‌شوند. مبارزه‌های بازی بسیار جذاب هستند، بازی دارای حرکات بسیاری برای مبارزه‌های تن به تن است، یکی از نکاتی که لذت بازی را به اوج خود می‌رساند، حرکات ترکیبی با استفاده از سلاح گرم و سرد می‌باشد.(...)
ادامه مطلب دانلود بازی Bulletstorm – طوفان گلوله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر