۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

خاطرات اهل سنت ايران از هفته وحدت!



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید واز انها بخواهید عضو گروپ شوند
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
"من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم"
ahleiran@gmail.com
===================================================== 
خاطرات اهل سنت ايران از هفته وحدت!
استاد عبدالله حيدري
در کشور عزیز ما متأسفانه بازار نفاق در طول سال گرم است اما هر سال به مناسبت هفته وحدت! از 12 تا 17 ربیع الاول این نفاق و وقاحت رونق بیشتری به خود می گیرد!.

ملت ستمدیده ایران اعم از شیعه و سنی به اندازه کافی از دست منافقان وvatasemo.jpg دین فروشان دنیا پرست آزار و اذیت دیده اند بالاخص در این روزها این رنج و غم ملی شدت بیشتری به خود گرفته است. سالهای متمادی است که چالش سیاسی در کشور یک درد مشترک ملی است که تمام هموطنان در این زمینه همدرد و تقریبا همه زخم خورده و ستم چشیده هستند.

اما جامعه اهل سنت کشور علاوه بر این ستم ملی و سیاسی درد جانکاه دیگری نیز دارد که هموطنان دیگر ما در کشور اعم از شیعه و اقلیتهای دیگر دست کم در این زمینه مشکل ما را ندارند.

از آغاز انقلاب غصب شده ملی که آنرا  مصادره کرده و لباس تعصب و خشونت برتن آن پوشاندند! غالیان و افراط گرایان به ظاهر دیندار و مذهبی که برای تراکندن عقده های متعفن خود فرصت تلاش می کردند اینک وقت آن رسیده بود که به سوء استفاده  از قدرت  و بیت المال ملت گرسنه ایران به تصفیه حسابهای گذشته بپردازند و آتش کینه خود را به زعم خود فرو نشانند!.

طی سه دهه گذشته چنان تاختند و تشفی نمودند که به گمان خود مسئولیت خود را ادا کردند. اما اینها شجاعت و مردانگی صفوی ها را نداشتند که در دفاع از عقاید باطل خود هر چه خواستند انجام دهند و مسئولیت آن را نیز بپذیرند.

بلکه همواره با نفاق ودو رویی و شیطنت و خیانت چون آفتاب پرست رنگ عوض کرده و با مکر و فریب و دروغ و نیرنگ راه نفاق و منافقان را در پیش گرفته اند.

هفته وحدت! برای اهل سنت ایران  یاد آور خاطره های تلخی  است که در طول سه دهه گذشته همواره بر آنان تحمیل شده و تحملش کرده اند.

هفته وحدت! یاد آور نفاق و خیانت به اهل سنت از آغازین روزهای انقلاب است که نمایندگان اهل سنت بویژه مولانا عبدالعزیز ملازاده و علامه احمد مفتی زاده را از صحنه کنار زدند و برای همیشه انقلاب را مصادره نمودند.

هفته وحدت! یاد آور ترور سیاسی و شخصیتی علامه احمد مفتی زاده و نقش رهبر گونه این مجاهد نستوه و قهرمان رنج کشیده در به ثمر رساندن انقلاب است که ده سال بدست غاصبان انقلاب زندان و شکنجه شد و سرانجام جام شهادت نوشید.

هفته وحدت! یاد آور خیانت در تصویب و فرقه ای کردن قانون اساسی کشور است که تمام آرمانهای اهل سنت به خاک مالیده شد.

هفته وحدت! یاد آور غصب و مصادره زمین و پول مسجد اهل سنت در تهران است.

هفته وحدت! یاد آور به رگبار بستن نماز گذاران اهل سنت در مسجد جامع لنگه است.

هفته وحدت! یاد آور تخریب فیزیکی مسجد شیخ فیض مشهد و حوزه علمیه زابل و تخریب  معنوی دهها و صدها حوزه و مسجد اهل سنت است.

هفته وحدت! یاد آور اعدام و ترور و قتل و کشتار دهها و صدها عالم و روشنفکر اهل سنت است.

هفته وحدت! یاد آور آن عده از علماء و خطبای اهل سنت است که با دخالت نا بجای مدعیان کاذب وحدت از امامت و خطابت بر کنار شده و خلع لباس و ممنوع المنبر شده اند که از بارزترینشان می توان شیخ قریشی در طالش مولوی نیازی مولوی خیر شاهی مولوی علی زاده و مفتی امان الله کریمزاده در مشهد را نام برد.

هفته وحدت! یاد آور برکناری چند روز پیش جناب مولانا فاضلی از خطابت جمعه شهر تایباد و دستگیری 300 نماز گذار و آزار و شکنجه جوانان اهل سنت است که هنوز هم شخص امام جمعه و تعداد دیگری در جای نامعلومی زندانی هستند.

هفته وحدت! یاد آور آن دسته از علمای مظلومی است که امروز هم در بیدادگاههای و سلولهای مدعیان وحدت بسر می برند بویژه موموستا ایوب گنجی و شیخ دوسری و مولوی خیرشاهی.

هفته وحدت! یاد آور آن دسته از علمایی است که به دروغ و تهمت و صحنه سازی به دار آویخته شدند.

هفته وحدت! یاد آور دخالت های بی مورد مدعیان وحدت در حوزه ها و مساجد و شئون دینی و مذهبی اهل سنت است.

هفته وحدت! یاد آور سی سال تخریب و توهین به مقدسات اهل سنت است

هفته وحدت! یاد آور ظلم و ستم و اجحاف مضاعف بر تمام آحاد اهل سنت است.

هفته وحدت! یاد آور گزینش و حذف و اخراج دانش آموزان, دانش جویان و کارمندان اهل سنت است.

هفته وحدت! یاد آور توهین مکرر رسانه های ملی به عقاید اهل سنت است.

هفته وحدت! یاد آور دشنامها و هتاکی های روزانه شبکه های تفرقه افکن و نفاق پرور مدعیان وحدت به اهل سنت و عقاید و مقدسات آنان است.

هفته وحدت! یاد آور تمامی لکه های سیاهی است که طی سه دهه گذشته بر دامن مقدس مآبان ریاکار خورده و برای دوست و دشمن هویداست.

آنچه بدین مناسبت لازم به ذکر است اینکه هر سال در چنین روزهایی علاوه بر خود هنر پیشگان مکار و ریاکاری که در قالب های مختلف به ایفای نقش و تکرار کلمات مرده و کلیشه ای می پردازند متاسفانه تعدادی سنی اثنا عشری هم اجیر می شوند که همان کلمات مرده و بی جان را از زبان اهل سنت تکرار کنند.

جامعه اهل سنت الحمدلله آگاه هستند و می دانند علمای اهل سنت هم به لطف خداوند ذی الجلال غالبا بیدارند و آله دست نمی شوند.

اما متاسفانه در هر جامعه ای افراد انگشت شماری هستند که برای یک لقمه نان حرام و عزت کاذب دین و آئین و آبرو و حیثیت و وجدان خود را می فروشند!.طبعا اینگونه افراد هیچ ارزشی در جامعه ندارند و منفور یکایک فرزندان اهل سنت أعم زن و مرد و کوچک و بزرگ هستند! اینها خسرالدنیا و الآخره هستند  و عذاب آخرت دردناکتر است.

بنابرین جای شگفتی نیست که در این روزها افرادی از این قبیل در رسانه ها ظاهر شوند, و منتر بی مزه وحدت کاذب منافقان ریکار و دروغگو را تکرار کنند!.

اینها البته متفاوتند بعضی واقعا خبیث و دشمن دین و برده شکم وشهوتند! اما بعضی دیگر خبث باطنی ندارند اما بزدل و ترسو و بی هویت و بی شخصیتند و چون اراده و شخصیت ندارند نمی توانند «نه» بگویند.

در هر صورت ملت ما الحمدلله اگاه است و دوستان و دشمنانش را خوب می شناسد.

همچنانکه حساب برادران شیعه خود را (که واقعا و عملا دستدار اهل بیت پیامبر گرامی علیهم السلام) هستند را از غالیان و افراطیان منافق صفت و عقده ای (که به مقدسات مسلمین بویژه صحابه و امهات المومنین رضی الله عنهم اجمعین توهین می کنند) جدا می کند حساب علمای ربانی اهل سنت و حق پرست را نیز از جیره خواران مفت خوار و بی شخصیت و مزدوران بی اراده ای که دین خود را به دنیای دیگران می فروشند نیز جدا می کند.

به امید تحقق وحدت واقعی بین همه امت اسلامی





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر