۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: يه داستان واقعي كه براي من اتفاق افتاد



يه داستان واقعي
كه براي خودم اتفاق افتاد
.
با مادرم براي قدم زدن رفته بوديم بيرون
به نظر همه چيز خوب ميومد
همه شاد بودن و سر گرم خريد شب عيد
.
ناگهان پير مردي نابينا رو مشاهده كرديم
كه چسب زخم و فال ميفروخت
.
چهرش نوراني و شاد بود
.
سلام پدر جان
قيمت چسبها چقدره؟
.
پسرم
بيستاش مي شه پانصد تومان
.
هزار تومان بهشون دادم و گفتم:
 بيستا مي خوام

سر گرم شمردن چسبها بود تا به بيست رسيد

بفرماييد پسرم

در تلاش بود كه بقيه پولم رو بهم برگردونه

بهشون گفتم:
 نمي خوام

نميشه كه عزيزم
من بايد جواب پس بدم

هنگ كرده بودم

گفتم:
خوب دو تا فال بديد

انتخاب كن عزيزم

با صلوات دوتا فال انتخاب كردم

متشكرم پدر،شب خوبي داشته باشيد

پسرم صد تومان ديگه ازم طلب داري
اجازه ميدي چهار تا چسب ديگه بهت بدم
تا حسابمون صاف بشه

سرمو انداختم پايين گفتم:
خواهش مي كنم

بيا عزيزم اينم چهار تا چسب
برو به سلامت

متشكرم شب بخير
.
با خودم گفتم:

خداي من
چكاري بايد انجام بدم
تا مقامم به همان اندازه باشه

مگه امكان داره بهشت بي پايان نصيبش نشه
.
منتظر نظرات دوستان هستم



--
Yesra Engineer Group
              (Modern Home)

BMS  &  Smart Home Design
Interior Architecture Design
Industrial Design
.
Control Department Manager:

Ali SHahmardan
Tel : 0912-12 17 653
ما که کوبیدیم،شما نیز بکوبید،شاید این درهای بسته باز شود
با تشکر
علی شاه مردان




--
همین حالا یک مطلب به گروه لیمو ارسال کنید.
درشت بخوانید: (مطالبی که دارای عکس هستند) حتما برای تماشای عکس برروی گزینه
Display images below
کلیک نمایید (دوستان دیگه تو هر مطلب تاکید نکنن)
*
 
ظاهر جدید گروه لیمو:
https://groups.google.com/d/forum/lymoo?fromgroups
ظاهر قدیم:
http://groups.google.com/group/lymoo
برای تنظیمات شخصی مانند ویرایش اسم و آواتار شخصیتان به ظاهر جدید گروه مراجعه کنید%
 
*
 
حتما برای ارسال مطلب از آدرس زیر استفاده کنید، ابتدا مطلب را آماده سپس به آدرس رایانامه زیر ارسال کنید:(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
*
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
*
ویرایشـ عضویتــ ::
http://groups.google.com/group/lymoo/subscribe?hl=fa_US
-----------------------------------------------
با تشکر:
شادمهر
مـــدیــریــتــــ گروهـــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر