۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

نشانی خانه موسوی


نشانی خانه موسوی، چند قدمی بیت رهبری و ریاست جمهوری

خود نویس khodnevis.org : امروز در شبکه‌های اجتماعی فارسی، نشانی خانه میرحسین موسوی به دست هزاران هزار عضو این شبکه‌ها رسیده است. موسوی که بنا به گفته نزدیکانش در حبس خانگی است، از چند روز پیش تا کنون هرگونه ارتباط بیرونی با خانه را از دست داده است. اما کمتر کسی می‌داند که خانه میرحسین در نزدیکی بیت رهبری و ساختمان‌های ریاست جمهوری است، در منطقه ممنوعه امنیتی «پاستور».

انتشار نقشه محل زندگی میرحسین موسوی در شرایطی که در طول روزهای گذشته در بازداشت خانگی بدون هیچ ارتباط مخابراتی و اینترنتی با جهان بیرون بوده است، باعث ایجاد بحث‌های جدیدی در فضای شبکه‌های اجتماعی شده است.

برادر یکی از مشاوران میرحسین موسوی به خودنویس گفت که انتشار نقشه محل زندگی میرحسین موسوی می‌تواند برای کمک به شکستن حصر خانگی او صورت گرفته باشد. او افزود: «نزدیکی خانه میرحسین موسوی به بیت رهبری و ساختمان ریاست جمهوری باعث می‌شود این منطقه شدیدا تحت محافظت باشد و هجوم احتمالی مردم به این نقطه با مقاومت نیروهای محافظ روبرو خواهد شد.»

به گفته  رسانه‌های نزدیک به میرحسین موسوی، از روز دوشنبه، محافظان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از کنار گذاشته شده‌اند و نیروهای ویژه عملا کار مراقبت از محل زندگی او را بر عهده دارند.

محل زندگی میرحسین موسوی به گفته کسانی که به خیابان پاستور رفت و آمد داشته‌اند، منطقه ممنوعه امنیتی است. با این همه هجوم احتمالی نیروهای لباس شخصی در این منطقه تنها با هماهنگی با مقام‌های امنیتی سپاه ممکن خواهد بود.

manel_mosavi1_01.jpg
 
 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر