۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

'''''''''''''' شب جدایی با صدای همایون شجریان '''''''''''''''

درود به یاران گلها

آلبوم شب جدایی با صدای همایون شجریان و تنظیم  مزدا انصاری رو امروز تهیه کردم حیفم اومد با شما تقسیم نکنم تک تراک شب جدایی رو به همین میل پیوست کردم که همه دوستان بتونند دریافت کنن واسه خرید و مشاهده اطلاعات کامل این آلبوم و متن اشعار این آلبوم زیبا به لینک زیر  سر بزنید

شب جدایی شرکت دل آواز

ای شب جدائی كه چون روزم سياهی ای شب
كُن شتابی آخر ز جان من چه خواهی ای شب
نشان زلف دلبری، ز بخت من سيـه تری، بـلا و غم سـراسری
تيره همچون، آهی ای شب
به هجر يار من، حديث روزگار من، بری زكف قرار من
جانم از غم، كاهی ای شب
تا كه از آن گُل دور افتادم خنده و شادی رفت از يادم
سيه شد روزم
بی مه رويش دمی نياسودم به سيل اشكم گواهی ای شب
او شب چون گُل نهد ز مستی بـر بالين سر
من دور از او كُنم ز اشك خود بالين را تر
خون دل از بس خوردم بی او محنت و خواری بردم بی او
مْردم بی او
بي رخ آن گُل، دلم بجان آمد
دگر از جانم، چه خواهی ای شب

همیشه شاد باشید و پیروز
ارادتمند گلها حمزه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر