۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

::لـیـمـو میـ گهـ:: شگفت انگیزترین نقاط جهان



شگفت انگیزترین نقاط جهان


 002.jpg

زمین های گدازه ای/ جزیره بزرگ واقع در هاوایی

کیلایی فعال ترین آتشفشان دنیاست و با امواجی از گدازه های سرد شده اطرافش، پارک ملی آتشفشان ها را تشکیل می دهد. بسته به شرایط، شما می توانید با خودرو در این پارک رانندگی کنید و حتی مستقیم به طرف دهانه آتشفشان بروید. همچنین می توانید با هلیکوپتر یا هواپیما این نمای بی نظیر را از بالا تماشا کنید. در جنوب این جزیره هم می توانید گدازه های سرخی که به دریا می ریزند و زیر امواج خروشان، زمین تازه می سازند را بینید



 003.jpg
معدن نمک کراکاو/ ویلیزکا در لهستان

 این معدن نمک که در واقع یک موزه زیرزمینی است، دنیایی از دریاچه های زیرزمینی و سازه های وهم انگیز نمکی است: از مسیح پیامبر در تابلوی شام آخر گرفته تا کوتوله ها و معبد خدای معدن. همچنین بازدیدکنندگان می توانند در این معدن قلعه کارهای نمک را ببینند.
 


004.jpg
دریاچه عروس دریایی/ پالائو در جزایر میکرونزی

 در حدود 13 میلیون عروس دریایی طلایی تپنده در این دریاچه زندگی می کنند که به دلیل عدم وجود شکارچی، قابلیت نیش زدن را از دست داده اند. بنابراین اگر بتوانید به آرامی شنا کنید، می توانید با یک لوله برای تنفس زیر آب در میان آنها شنا کنید. این عروس های دریایی هر روز به دنبال حرکت خورشید از این سو به آن سوی دریاچه شنا می کنند.


005.jpg

بریس کانیون/ یوتا در ایالات متحده آمریکا

 صخره های نوک تیز به جا مانده از فرسایش، همراه با رنگ های بسیار زیبا، جلوه بی نظیری به این منطقه داده اند. این پارک کوچک ملی، تالارهایی از صخره های پهناور هم دارد. همین طور کوه هایی که تا 3هزار متر ارتفاع دارند و برای بالا رفتن خیلی عالی هستند. می توانید در مورد این مکان بی نظیر در وب سایتش بیشتر بخوانید: www.nps.gov/brca


006.jpg
صحرای غرق در گل/ ناماکوالند در آفریقای جنوبی

 اگر بین ماه های آگوست و اکتبر/ مرداد و مهر به این منطقه سفر کنید، می توانید انتظار داشته باشید که بیابان های بی آب و علف را غرق در گل های بهاری ببینید که مانند یک فرش براق سراسر صحرا را پوشانده اند. دیدن چنین منظره ای البته به شرایط آب و هوایی بستگی دارد چون باران های زمستانی این فصل هستند که این دریای گل را به وجود می آورند.



 007.jpg

 غارهای وحشی و طبیعی/ کاپادوسیا در ترکیه

 مجموعه این غارها در صخره های عجیب و غریب، تنها غارهایی جذاب برای جلب توجه توریست ها نیستند، بلکه شما با سفر به این منطقه می توانید درون این غارها اقامت کنید. حتی برخی از این هتل های غیرعادی در خاکسترهای نرم به جا مانده از آتشفشان ساخته شده اند. به نظر متفاوت و جذاب می رسد نه؟




 009.jpg
جنگل سنگ/ شیلین واقع در یونن در کشور چین

 ستون های سنگی بلند در این جنگل، مارپیچی درست کرده اند که در خود می پیچید و به سمت شهر کونمینگ می رود. منتها در این جنگل، به جای درختان سر به فلک کشیده، سنگ های آهکی پیدا کردن مسیر را دشوار می سازد. این که ستون های سنگی از درختان پوشیده شده اند، می تواند نشان دهنده این باشد که این جنگل سنگی قبرستان یک جنگل سبز قدیمی است.

 



--
همین حالا یک مطلب به گروه لیمو ارسال کنید.
درشت بخوانید: (مطالبی که دارای عکس هستند) حتما برای تماشای عکس برروی گزینه
Display images below
کلیک نمایید (دوستان دیگه تو هر مطلب تاکید نکنن)
*
 
ظاهر جدید گروه لیمو:
https://groups.google.com/d/forum/lymoo?fromgroups
ظاهر قدیم:
http://groups.google.com/group/lymoo
برای تنظیمات شخصی مانند ویرایش اسم و آواتار شخصیتان به ظاهر جدید گروه مراجعه کنید%
 
*
 
حتما برای ارسال مطلب از آدرس زیر استفاده کنید، ابتدا مطلب را آماده سپس به آدرس رایانامه زیر ارسال کنید:(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
*
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
*
ویرایشـ عضویتــ ::
http://groups.google.com/group/lymoo/subscribe?hl=fa_US
-----------------------------------------------
با تشکر:
شادمهر
مـــدیــریــتــــ گروهـــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر