۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

خبرهای کوتاه: الجزیره: نگرانی مقام‌های ایران از تظاهرات امروز...

الجزیره: نگرانی مقام‌های ایران

مردمک : شبکه الجزیره در سایت انگلیسی این شبکه گزارش داده که مقام‌های سیاسی ایران نگران هستند تظاهرات امروز در حمایت از جنبش‌های منطقه، به یک تهدید امنیتی علیه آن‌ها تبدیل شود. الجزیره نوشته پیش از شروع راهپیمایی، نیروهای امنیتی در خیابان‌های تهران مستقر هستند.

تظاهرات مردم اصفهان و شهرهای اطراف بخصوص نجف‌آباد و خمینی‌شهر

ندای سبز آزادی: جمعی از مردم اصفهان و شهرهای اطراف بخصوص نجف آباد و خمینی شهر خود را به میدان انقلاب وخیابانهای اطراف رسانده اند.
خبرهای رسیده حاکی است میدان انقلاب و خیابان های اطراف آن بویژه خیابان چهارباغ در دو طرف سی و سه پل شلوغ است.
این گزارش می افزاید؛ حضور نیروهای نظامی مشهود است ولی به رغم این حضور، مردم از شهرهای اطراف اصفهان نیز خود را به میدان انقلاب و چارباغ می رسانند.
بر اساس گزارش وارده، خیابانهای منتهی به دروازه دولت و خیابان سپاه (سپه) و میدان امام(نقش جهان) نیز بسیار شلوغ است.

ازدحام جمعیت در بلوار زند شیراز
 
پیر سوک : امروز ۲۵ بهمن ماه از اوائل صبح ازدحام و تراکم باور نکردنی جمعیت در بلوار زند شیراز به چشم می‌خورد که لحظه به لحظه بر تعداد مردم افزوده میشود. در فاصله چهار راه زند تا میدان نمازی شیراز تراکم جمعیت به حد غیر قابل کنترل رسیده. گفتنیست که تا کنون از نیروهای سپاه و بسیج خبری نیست.

تدابیر شدید امنیتی در کرمانشاه! ده‌ها تن از ماموران یگان ویژه

تدابیر شدید امنیتی در کرمانشاه! ده‌ها تن از ماموران یگان ویژه در محل ساختمان استانداری سابق، واقع در میدان مصدق مستقر شدند. نیروهای انتظامی نیز در مسیر خیابان دبیراعظم تا چهاراره اجاق حضور دارند.

 ۲۵ بهمن در رسانه‌های مصر

به گزارش خبرنگار بی‌بی‌سی در مصر، شبکه‌های خبری و روزنامه‌های این کشور به طور گسترده‌ای اخبار تظاهرات ۲۵ بهمن در حمایت از مردم مصر و تونس را پوشش داده‌اند. بر اساس این گزارش، تلویزیون‌های مصر پیش‌بینی کرده‌اند که دولت برای مقابله با این تظاهرات تدابیر امنیتی گسترده‌ای به کار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر