۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [10005] گاهی گاهی گاهی

گاهی پر از نیازم، گاهی بت صبوری

گاهی خدای احساس، گاهی به فكر دوری



روزی پرنده ای با حال و هوای پرواز

یك روز دلشكسته، دلگیر ِ روز آغاز



دلگرم ساز باران، گاهی گل بهارم

پاییز مبتلا را گاهی به سینه دارم



گاهی دلم هوای یك شعر و یك ترانه

روزی نگفتن از تو، زیباترین بهانه



گاهی در آسمانم صدها ستاره دارم

برخی شبان تاریك، تنها و بیقرارم



گاهی خدای عشقم از بس كه پُرامیدم

گاهی در آرزوی یك لحظه ی سپیدم



گاهی بهار احساس، سرزنده از نگاهی

گاهی اسیر تردید، همخانه ی سیاهی



گاهی رسیده بر من صدها گل بهانه

گاهی اسیر كینه از هرچه عاشقانه



گاهی به پای این دل تا انتها نشینم

گاهی غرور محضم، تشویش آتشینم



این روزگار صدرنگ، صدها ترانه دارد

گاهی هوای سازش، گاهی بهانه دارد



هر قصه ای سراسر درگیر تلخ و شیرین

از چشم من نبین تو، تقدیر گشته تعیین!



--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر