۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [10019] love







 

 

 

بهترين راه ابراز علاقه!

اين نامه را به جواناني که نمي دانند چه طور به دختر مورد نظرشان اظهار علاقه کنند، شديدا توصيه مي کنم.

 

نامه رييس کار گزيني يک اداره به يک کارمند خانم از همان اداره

 

به: ژوليت

شماره نامه: 1238765

موضوع : درخواست عشق

خانم ژوليت عزيز،

 

بسيار خرسندم که به آگاهي شما برسانم که اينجانب از تاريخ شنبه 14 اکتبر به عشق شما گرفتار شده ام

پيرو ملاقاتي که با هم در تاريخ 13 اکتبر در ساعت 3 بعد از ظهر داشتيم... من خودم را به عنوان يک عاشق سينه چاک به شما تقديم مي نمايم.

اين علاقه نخست به مدت سه ماه به طور آزمايشي خواهد بود و به شرط سازش و تفاهم به صورت عشق دائم در خواهد آمد.

البته پس از تکميل دوره آزمايشي،. به صورت کارآموزي قابل ادامه خواهد بود و انجام و ارائه ارزيابي اين طرح­ منوط به ترفيع مقام از عاشق بودن به همسر بودن مي باشد.

تمامي هزينه هاي متحمل شده براي خوردن قهوه و رفتن به گردش از ابتدا به طور مساوي به عهده هر دو طرف مي باشد .

لهذا بسته به ح­سن خلق شما، شايد من سهم بيشتري از هزينه ها را به عهده بگيرم و مسلما من به اندازه کافي بلند نظر خواهم بود که بخشي از مخارجي که به حساب شما است را تامين کنم.

بدين وسيله تقاضا مي کنم ظرف مدت 30 روز از دريافت اين نامه نسبت به ارسال پاسخ مقتضي اقدام فرماييد. در غير اين صورت اين درخواست خود به خود و بدون اخطار لغو خواهد گرديد و اينجانب شخص ديگري را مد نظر قرار خواهم داد.

بسيار مشعوف خواهم شد در صورتي که خود مايل به قبول اين پيشنهاد نيستيد اين نامه را براي خواهر خود ارسال نماييد.

 

با بهترين آرزوها براي شما

پيشاپيش از شما سپاسگزارم

ارادتمند

رومئو، مدير کار گزيني

 

 

 



 

 

 

 

 




 

 

 





--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر