۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [10104] هديه روز زن



هدیه روز زن

 
  

داشتم فکر می کردم که چه بنویسم، تلفن زنگ زد، دوستی از گیلان بود، پرسیدم: بهترین هدیه روز زن چیست؟ برایم حکایتی تعریف کرد که هم تلخ بود و هم شیرین، در غمش خندیدیم، می گفت: " در نوجوانی، از خواهرم پولی خواستم تا هدیه ای برای روز مادر تهیه کنم و او این پول را به من نداد، افسرده و غمگین با دوستم به مزار رفتم، همه برای مادران مرحومشان گل آورده بودند، گلهایی زیبا، به دوستم گفتم، این گلها اینجا پژمرده می شود، بیا برای صاحب قبر فاتحه ای بخوانیم و گلی برای مادر برداریم، هر کدام فاتحه ای خوانده و دسته گلی برداشتیم، از مزار که سوار تاکسی شدیم، راننده تاکسی - که آشنا بود - گفت اینجا که گلفروشی نیست، از کجا گل خریده اید؟ نمی دانم شاید با زبان کنایه می خواست بگوید، همه گل می آورند و شما گل می برید! آن شب گلی زیبا تقدیم مادرم کردم، دلش شاد شد و خواهر گفت: " اگر می دانستم برای هدیه مادر پول می خواهی، می دادم"

سال ها بعد که ماجرای گل را برای مادرم بازگو کردم، کلی لیچار بارم کرد! هنگام نقل این قصه در کلامش غمی پنهان بود، شاید فکر می کرد " که چرا خواهر من پول نداد؟ " دیدم این حکایت تلخ و شیرین حمید مصدق است به روایتی دیگر:

................................................


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر