۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

در خواست شعر مرحله 15

با درودی مجدد و تشکر بسیار از تمام دوستان و عزیزانی که بی هیچ منت وقت می گذارند و اشعار را

جستجو می کنند و به من منت می گذارند ، خانم نامی به زیبایی فرموده بودند چون دیدم افراد دیگر

اشعار مرحله 14 را فرستاده بودند دیگر مزاحم نشدم ، من هم از ایشان بابت این یاد آوری تشکر می کنم که عزیزان اشعاری را که دیگری زحمت کشیده و فرستاده دیگر نفرستند مگر آن که در جستجوی آن ها مشکلی دیده باشند و یا نام شاعر را متفاوت بدانند ، دیگر آن که لطفا به آدرس دوستان گلها بفرستید

تا دیگران هم از آن بهره ببرند ، سوم آن که با وجودی که بیشتر اشعار گلها از نوع غزل بوده ولی گاهی

انواع دیگر شعر مانند قصیده ، رباعی ، قطعات ، مثنوی ، تک بیتی و اشکال دیگر دیده می شود .لذا

اگر عزیزان آگاهی دارند نوع شعر را نیز بنویسند . اشعاری را که هیچ کس نتوانسته تا کنون پیدا کند بنده در بایگانی نگهداری می کنم تا روزی که چنین بشود و از شما هم خواهش می کنم اگر ممکن است آن تعداد پیدا نشده را جدا گانه نگهداری کنید ممکن است روزی دیوان آن پیدا شود و یا فردی آن را بر

روی اینترنت قرار دهد . با کمال تشکر دربندی

در این مرحله 5 نوع شعر از 3 برنامه گلها بر رسی خواهد شد .

از رنگارنگ 234

زآندم كه تو را به عشق بشناخته ام                                   بس نرد نهان كه با تو من باخته ام

سلطان گلت سراچه غنچه تنگ                                         بيرون آمد به صد هزار و نيرنگ

از رنگارنگ 238 ،

بپوشان رخ و دلربائي مكن                                                       دگر با كسان آشنائي مكن

از رنگارنگ 239 ،

کم کم آید از چمن بوی بهار                                              گشت دور جام لعل خشگوار

همی نسیم گل آرد به باغ بوی بهار                                  بهار چهر منا خیز و جام باده بیار

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر