۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

کسب درآمد مطمئن



گروه اینترنتی قلب من

با معرفی هر نفر 200 تومان بگیرید و 1000 ایمیل بفرستید


با فعالسازی پلن های بازاریابی میتوانید از خرید بازدید، خرید بانک ایمیل و درج تبلیغات زیر مجموعه های خود سود بدست آورید


فرض مي کنيم شما پلن با درصد سود ۵۰% را فعال نموده ايد، سود هاي شما به صورت زير است


براي مثال اگر فرد معرفي شده مبلغ 25000 تومان يعني 1.000.000 بازدید خريداري کند 50% مبلغ آن خرید برای شماست


یا اگر سفارش تبلیغات دهد - به مبلغ 30.000 تومان - 15000 تومان سود شماست


این فقط درآمد شما از یک زیرمجموعه میباشد میتوانید با معرفی افراد جدید به سایت و فعالسازی پلن های بازاریابی کسب


درآمدی همیشگی داشته باشید


برای اطلاعات بیشتر و عضویت در سایت ، به سایت امیررنک بیایید


اطلاعات بیشتر و عضویت در سایت


گروه اینترنتی قلب من

گروه اینترنتی قلب من

گروه اینترنتی قلب من


گروه اینترنتی قلب من

****  حراج ویژه محصولات اورجینال تبلیغات تله شاپینگ فقط و فقط تا روز مادر آغاز شد  ****

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر