۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

تعطیلی مدارس به خاطر حضور وزیر در شهر



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید واز انها بخواهید عضو گروپ شوند
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
ahleiran@gmail.com
به دلیل درخواستهای زیاد احتمال دارد عضویت شمابیش از 48ساعت طول بکشد
درغیر اینصورت می توانید اینجا عضو شوید
http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join
==============================

تعطیلی مدارس به خاطر حضور وزیر در شهر

در حالی کلیه مدارس و واحدهای اداری آموزش و پرورش املش در روز دوشنبه ۲۶/۲/۹۰ به یمن ورود وزیر آموزش و پرورش تعطیل شدند که بعد از انقلاب اسلامی حتی با حضور روسای جمهوری اسلامی هرگز تعطیل نشده بودند!

به گزارش آینده به نقل از املش نیوز، جای این سوال از متولیان تعلیم و تربیت در شهرستان املش باقی است که چه ضرورتی دارد بخاطر حضور یک وزیر کلیه مدارس تعطیل گردند؟به چه منظور و هدفی اینگونه از دانش آموزان و فرهنگیان خواسته شده بود تا در این نشست به ظاهر صمیمی حضور یابند؟ چرا با توجه به اینکه اکثر دانش آموزان در این ایام برای برگزاری امتحانات بسر می برند باید با تعطیلی مدارس خود مواجه شوند؟

آیا سابقه داشته در زمان حضور روسای جمهوری و یا سایر وزراء در سطح استان و یا شهرستانی ،سازمان ها و ارگانهای دولتی اقدام به تعطیلی کل ادارات تابعه خود در یک شهرستان نمایند؟

اما چند تن از شرکت کنندگان در این همایش در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار املش نیوز گفتند: وقتی صبح به آموزشگاه محل خدمت خود مراجعه کردیم تا به تعلیم دانش آموزان بپردازیم از سوی مدیریت آموزشگاه اعلام شد که امروز مدارس تعطیل است و باید به صورت الزامی به استقبال وزیر آموزش و پرورش برویم و ما هم از ساعت ۱۰ صبح به محل همایش آمده ایم که وزیر حالا ساعت ۱۲ ظهر است تشریف نیاورده اند!

یکی دیگر از حاضرین گفت: وزیر چه دستاوردی دارد که من باید بصورت اجباری چند ساعت وقت خودم را بگیریم و اینجا پای صحبت آقایان بنشینم!

یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت:با توجه به اینکه کمتر از ۹ ماه به زمان برگزاری انتخابات مجلس نهم مانده برگزاری اینگونه همایش ها شبیه به میتنگ های سیاسی است !

یکی دیگر از حاضران که گویا از افراد شرکت کننده در آزمون سال قبل بود گفت:با توجه به اینکه به نحوه استخدام سال گذشته هزاران ابهام و سوال وجود داشت آقای وزیر حاضر به پاسخگویی نبود و معلوم نیست وزیری که حاضر نیست به درد و مشکلات وشکایت مردم رسیدگی کند به چه منظوری با این همه هیاهو و تبلیغات پر طمطراق وارد این شهر ستان شده بود و بهتر بود وزیر به ظاهر مردمی با برگزاری دیدارهای مردمی پای صحبت فرهنگیان و… می نشست و از نزدیک مشکلات و شکایات آنها را بررسی می کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر