۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

به این طریق به یاری کسانی که برای ادب پارسی زحمت میکشند، بشتابیم

یاران و همپیوندان عزیز
استعدعا دارد، وقت صرف کنید و کتاب این نویسنده و هموطن عزیز را که متاسفانه نتوانست از زیر تیغ سانسور بگذرد را مطالعه کرده و نظر خود را به اطلاع برسانید. همچنین چون هزینه زیادی برای آن متحمل شده، چنانچه مایل هستید، واکنش مساعدی به هر صورت نشان دهید. بقیه مطالب در زیر ذکر شده است.

با عشق و احترام

شادی دری


 
جواد سعيدي پور از پشت سد سانسور وزارت ارشاد، كتابش را روي اينترنت به شكل رايگان منتشر كرده.  
 
 
1- جواد سعيدي پور از پشت سد سانسور وزارت ارشاد، كتابش را روي اينترنت به شكل رايگان منتشر كرده. اين كتاب حتي براي كساني كه اهل ادبيات داستاني نيستند هم مي‌تواند جذاب باشد. اگر خوانديد و خوشتان آمد دستكم ديگران را هم با خبر كنيد. اين شكل مبارزه با سانسور وقتي پيروز مي‌شود كه مخطب بالقوه از انتشار كتاب با خبر شده باشد. 2 - يك نكته در باره كتاب: اگر نويسنده‌اي در نروژ به اين روز افتاده بود كه به علت سانسور مجبور شده بود كتابش را روي نت مجاني در اختيار خوانندگان قرار بدهد، يقين بدانيد هر خواننده‌اي قيمت كتاب را به حساب او واريز مي‌كرد و يقينا كتاب بيشترين فروش را در نروژ پيدا مي‌كرد
 
 
 
 
 
 

هيچان (مجموعه داستان) جواد سعيدي پور

 
 
نسخه كامل مجموعه داستان هيچان را مي‌توانيد از لينك زير دانلود كنيد.
 
جواد سعيدي پور
 
 
- اول قصد داشتم هر سه تا كتابي را كه حاضر دارم، يك جا منتشر كنم. اما بنا به توصيه چند نفر از دوستان ناديده ام، تصميم گرفتم در ابتدا فقط يك كتاب را به صورت الكترونيكي منتشر كنم تا اگر چاپ كتاب به اين صورت نتيجه رضايت بخشي نداشت، براي كتابهاي باقي مانده فكر ديگري بكنم.
 
-
 كتاب طوري صفحه بندي شده تا آن دسته از دوستاني كه عادت به خواندن روي صفحه مانيتور ندارند, بتوانند به راحتي آن را پرينت بگيرند. پيشنهاد خود من هم اين است كه اين كتاب را روي كاغذ بخوانيد.
 
 -
كتاب را در سايت  Goodreads هم اضافه كرده ام. (براي دوستاني كه عضو اين سايت هستند.)
 
 -
اين كتاب به صورت رايگان ارائه شده. اما براي آن دسته از دوستاني كه قادر و مايل به پرداخت مبلغي براي هزينه‌هاي تمام شده اين كتاب هستند، يك شماره كارت شتاب توي كتاب وجود دارد.
 
-
 اين وبلاگ فيلتر شده و اين كتاب فقط در همين جا معرفي و منتشر شده. براي اين كتاب زحمت زيادي كشيده ام. كمك كنيد تا كتاب به دست افراد بيشتري برسد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر