۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

پایان تاریخ مصرف ۲۴ میلیون رای تقلبی



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید واز انها بخواهید عضو گروپ شوند
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
ahleiran@gmail.com
به دلیل درخواستهای زیاد احتمال دارد عضویت شمابیش از 48ساعت طول بکشد
درغیر اینصورت می توانید اینجا عضو شوید
http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join
==============================

پایان تاریخ مصرف ۲۴ میلیون رای تقلبی

دیگربان  :  حامیان رهبر جمهوری اسلامی سه هفته پس از تقابل خامنه‌ای‌-احمدی‌نژاد٬ تلاش‌ها برای انکار «۲۴ میلیون» رایی که در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ با تقلب به حساب رئیس دولت دهم ریخته شد را آغاز کرده‌اند.

روزنامه کیهان تیم احمدی‌نژاد را «باند انحرافی» نامید٬ روزنامه جوان نوشت این تیم از بیم «حذف» شدن در پی «بازگشتی انحرافی» است و «هفته صبح صادق» هم این جریان را محصول «حجتیه جدید» دانست.

روزنامه «کیهان» وابسته به رهبر جمهوری اسلامی و روزنامه «جوان» و «صبح صادق» نیز وابسته به سپاه پاسداران هستند؛ رسانه‌هایی که تا چندی پیش از حامیان سرسخت احمدی‌نژاد به شمار می‌آمدند.

کیهان که پیش از این از تیم احمدی‌نژاد با عنوان «جریان انحرافی» یاد می‌کرد٬ روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت) برای نخستین‌بار این تیم را «باند انحرافی» خواند.

سایت «فردا‌ نیوز» در توضیح این تغییر رویکرد روزنامه کیهان نوشته است: «باند معمولا به طیف محدودی از افراد صاحب نفوذ گفته می‌شود که ریشه و پشتوانه‌های اجتماعی و مردمی ندارند.»

به نوشته این سایت٬ «تغییر گفتمان جدید کیهانی‌ها نیز یک امر تصادفی و اتفاقی نبوده و نشان دهنده تغییر نگاه این روزنامه به این موضوع است.»

منظور این سایت از تغییر رویکرد روزنامه کیهان٬ تلاش این روزنامه برای بی‌پشتوانه معرفی کردن دولت احمدی‌نژاد است؛ دولتی که به ادعای محافظه‌کاران در سال ۱۳۸۸بیش از ۲۴ میلیون کسب کرده بود.

حامیان خامنه‌ای پس از علنی شدن اختلاف‌ها میان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم تلاش می‌کنند در این رویارویی٬ دولت احمدی‌نژاد را فاقد پایگاه مردمی معرفی کنند.

این دسته از محافظه‌کاران نگرانند تیم احمدی‌نژاد در آینده مسائلی درباره روحانیت٬ رهبری و حکومت روحانیون مطرح کند که به ضرر جمهوری اسلامی تمام شود.

۲۱ اردیبهشت ماه نیز روزنامه «جوان» نوشته بود تیم احمدی‌نژاد اعتقاد دارد که «پایگاه اجتماعی امت حزب‌الله حدود ۳ الی ۴ میلیون و پایگاه فتنه‌گران ۱۴ میلیون است» و براساس این اعتقاد به دنبال «ثبت تعارض با حاکمیت» است.

حملات و هشدار‌های سه هفته اخیر به دولت احمدی‌نژاد نیز از همین نگرانی ناشی می‌شود، به طوری که روزنامه جوان به طور تلویحی اعلام کرده اقرار رئیس دولت دهم به تبعیت از ولایت فقیه برای فرار از «حذف» شدن از عرصه قدرت بوده است.

این روزنامه نوشته که «جریان انحرافی» پس از شکست مقابل خامنه‌ای تصمیم گرفته است در پوششی جدید که در آن از شعار‌های انقلابی استفاده می‌شود٬ اهداف خود را دنبال کنند.

هفته‌نامه «صبح صادق» دیگر ارگان رسمی سپاه پاسداران در یادداشتی تیم احمدی‌نژاد را محصول «انجمن حجتیه» خوانده که که هدف آن «بی‌ثبات سازی رهبری در نظام و بی‌اعتبارسازی ولایت فقیه» است.

این هفته‌نامه همچنین نوشته که نزدیکان احمدی‌نژاد تلاش می‌کنند تا روحانیت را منزوی کرده و بین آن‌ها اختلاف بیندازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر