۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

[گروه لیمو:6351] رمضان المبارک




  بار خدایا
وسوسه های نفس نگذاشت جانم در نهر رجب تطهیر شود؛
                            از درآویختگان درخت طوبای شعبان هم که نبودم.
ترحم فرما و در دریای رحمت رمضانت مستقرم نما

خدایا:
گفتم : خسته ام ، گفتی : لاتنقطوا من رحمة الله 
گفتم  :  فراموشم  نکن ،  گفتی :  فاذکرونی  اذکرکم
گفتم : راه چیست؟ گفتی : انا هدینا السبیل اما شاکرا و اما کفورا
گفتم : نجات کجاست؟ ، گفتی : رمضان در راه است
                                         
  مانند طفل در به دری گریه می کنم
  مثل گدای پشت دری گریه میکنم
 اشک  مرا  زمان  گدایی  ندیده اند
 این بار چون تو میگذری گریه میکنم
حالا که بین این همه مردم زیادیم
از این به بعد یک نفری گریه میکنم
حتی  اگر  مرا  بزنی  قول  میدهم
با آب و تاب بیشتری گریه میکنم
تنبیه تو ، حواس مرا جمع میکند
من سالها ز خیره سری گریه میکنم
بار مرا کسی نخریده...تو می خری؟!
بار مرا بخر ،  نخری گریه میکنم
از چند جا شکسته پرم..ای شکسته بند!
       از غصه ی شکسته پری گریه میکنم        
 این روزه ها به درد قیامت نمیخورد
 دارم برای بی سپری گریه میکنم
  آقا  نیامد  و  دل  ما همچنان شکست
 پس پای سفره ی سحری گریه میکنم
جان همان که زائر بابا نشد مرا
  یک کربلا ببر، نبری گریه میکنم
 
 
خدا گوید:
تو ای والاترین مهمان دنیایم
و  ای  زیباتر  از  خورشید  زیبایم
بدان آغوش من باز است....شروع کن
یک قدم با تو ، تمام گام های مانده اش با من! 
                                                                                                     التماس دعا



--
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه و سهل الله مخرجه


--
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
-------------------ـگروه‌فرهنگی‌لیموـ----------------------
جهت بازدید از وبسایت گروه http://lymoo-group.ir
قابل توجه تازه‌واردا جهت مشاهده قوانین گروه http://lymoo-group.ir/lymoo-grooh
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
آدرس آینده گروه لیمو https://groups.google.com/forum/#!forum/lymoo
آدرس فعلی گروه http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
-------------------ـگروه‌فرهنگی‌لیموـ----------------------
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر