۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

[گروه لیمو:6535] خبر/ آغاز كمپين جهاني «يك ماه براي فلسطين» در شبکه‌های اجتماعی/ خبر


جمعی از فعالین ظلم ستیز و عدالتخواه، کمپین جهانی «یک ماه برای فلسطین» را در شبکه‌های اجتماعی تشکیل دادند. این جمع از کشورهای مختلف جهان اعم از ‫فلسطین، مصر، سوریه، لبنان، اردن، ایران، عراق، هند، پاکستان، انگلیس، ترکیه، مالزی، استرالیا، کانادا و آمریکا‬ با هدف انقلاب جهانی علیه دولت نژادی اسرائیل و اجرای عدالت درباره فلسطین تشکیل شده‌است. همچنین لازم به ذکر است که لوگوی این کمپین به عنوان لوگوی بین‌المللی روز قدس انتخاب شده است. این کمپین با صدور بیانیه‌ای از دیگر عدالتخواهان جهان برای پیوستن به حرکت دعوت به عمل آورده است. برای پیوستن به «یک ماه برای فلسطین» از لینکهای انتهای خبر استفاده کنید. متن کامل بیانیه در ادامه می‌آید:
ہlogo-a-month.jpg
پس از پایان جنگ جهانی دوم و در میان تنازعات تقسیم دوبارۀ جهان، صهیونیست ها با خباثت تمام و با فعالیت شدید و مداوم سیاسی، نظامی و تبلیغاتی، سرزمین تاریخی فلسطین را غصب کردند و به کشتار مردم آن پرداختند. در طی سال های بعد بر اثر بی تفاوتی سازمان های بین المللی و بسیاری از کشورها، رنج ها و مصیبت های بی شمار و عظیمی بر ملّت فلسطین تحمیل شد و اشغال گران صهیونیست از هیچ ستمی بر ساکنان حقیقی فلسطین دریغ نکردند. هنوز جنایت علیه ساکنین غزه و جنگ ۲۲ روزه و حمله به کشتی کاروان آزادی که حامل کمک های بشردوستانه و آزادی خواهانی از سراسر جهان بود، در یاد و خاطره بشردوستان زنده است.
اکنون پس از ۶۰ سال از اشغال سرزمین فلسطین و پایمال شدن حقوق مردم مظلوم آن، جهان شاهد انقلاب های جهانی علیه رژیم های ظالم و فاسد است. رژیم اشغال گر صهیونیستی در راس رژیم های ظالم و فاسد قرار دارد و به همین دلیل انقلاب علیه آن بر همه انسان های ظلم ستیز و عدالت خواه مقدم است.
ما جمعی از فعالان عدالت خواه هستیم که از کشورهای مختلف جهان گردهم آمده ایم و به دنبال شکل دهی به انقلاب جهانی علیه دولت نژادی اسراییل و اجرای عدالت درباره فلسطین و مردم ستمدیده آن هستیم. اقدام اولیه ما تشکیل کمپین های جهانی «یک ماه برای فلسطین» در شبکه های اجتماعی و فراهم کردن زمینه لازم برای برگزاری تظاهرات بزرگ جهانی در روز قدس در کشورهای جهان است. به همین جهت از همه ظلم ستیزان و طرفدارن حقوق بشر در جهان دعوت می کنیم با پیوستن به کمپین های ما در شبکه های اجتماعی، خشم و نفرت خود را متوجه دولت های ظالم و اشغال گر کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر