۱۳۹۰ مرداد ۲۲, شنبه

وقتی عکس و تیتر اصلی صفحه اول کیهان ، عکسی تقلبی و دزدی است


وقتی عکس و تیتر اصلی صفحه اول کیهان ، عکسی تقلبی و دزدی است ، چه توقعی از دیگر مطالبش می توان داشت ؟!


کیهان بامزه ترین رسانه رژیم است ، در صفحه اول روزنامه عکس رنگی دروغ چاپ می کند

صفحه اول روزنامه کیهان را در اینجا می توانید ببینید، چنین تصویری است:
686969.jpg

و نوشته است که جوانان انگلیس می گویند : تا آخر ایستاده ایم ، سلطنت نمی خواهیم !

اصولا تا کنون حتی یک روزنامه یا منبع خبری در تمام دنیا ، چنین چیزی را گزارش نکرده است و این یک موضوع دروغ محض است، اصولا هیچ خواسته  سیاسی تا کنون مطرح نشده است، اصولا اگر کسی بخواهد در بریتانیا خواسته سیاسی داشته باشد، مثل بچه آدم می رود حزب تشکیل می دهد و در انتخابات شرکت می کند ، از طریق غارت مغازه ها که نمی توانند به خواسته سیاسی برسند. 


مساله حذف خانواده سلطنتی نیز ، مثل ایران یک تابو نیست، هر کسی می تواند نسبت به وجود خانواده سلطنتی ، انتقاد کند، خواستار حذف انها شود و کسی هم کاری با آنها نخواهد داشت. اصولا خانواده سلطنتی در بریتانیا در امور سیاسی کشور ، هیچ قدرت و نفوذی ندارد که ربطی به خواسته های سیاسی داشته باشند. صرفا یک مقام سمبلیک است از دورانی این کشور بخش اعظمی از دنیا را اداره می کرده است. فرض کنید اگر کسی برود جلوی در خیابان لندن ، به ملکه فحش بدهد ، تا زمانی که شیشه مغازه ای را نشکسته باشد، کسی با او کاری نخواهد داشت، پلیس هم موظف به دفاع از او است .


روزنامه کیهان فکر کرده مثلا فحش دادن یا خواستار حذف ملکه شدن ، مانند ایران است که اگر کسی به ولی فقیه حرفی بزند ، مجازات اعدام در انتظارش باشد! جهت اطلاع ، یکی از ویدیوهایی که ملکه را در تلوزیون به مسخره می گیرند، در انتهای این مطلب می گذارم. 


 اما نکته با مزه  دیگری نیز هست  ، عکسی که ملاحظه می کنید متعلق به یک سال قبل است و اصلا به مسایل اخیر بریتانیا ربطی ندارد.

این عکس متعلق به تظاهرات در مقابل سفارت اسراییل در لندن است ، که در January 12, 2009 انجام شده است و هیچ ربطی به مسایل اخیر بریتانیا ندارد.

اینجا و یا اینجا  را ببیند : 
%DA%A9%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%86+%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA+%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF+%DA%AF%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86+2.png


--







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join

روش ساده تر(اگر جی میل دارید) این است به ایمیل زیر یک ایمیل خالی بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید .به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر