۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه

داریوش رفیعی - ماه فریبا

 درودی بیکران به یاران
 
ترانه  " ماه فریبا " ( شادم ) با صدای دلنشین داریوش رفیعی
 
آهنگساز : مجید وفادار ________ ترانه سرا : کریم فکور
 
تقدیم به شما
فریبا امامیان
 ماه فریبا
 
باز  باز  آنکه دلم مشتاقش بود

با مهر آمد و  بر  مستی  افزود

دل دل ، ز آمدنش باشد خرسند

جان جان از نگهش باشد خشنود

چون ، آمد آمد آمد ، آن  ماه فریبا

من شادم شادم شادم با مهرش تو دنیا
 
 گر  بزند  نازش  ، آتش  ، بر  خرمن  من

من نکشم تا جان دارم دست از آن دامن

گر   می گدازد   یا  می نوازد

من عاشقم وز قهر و نازش خرسندم

با  موی  او  ،  پیوسته  باشد  پیوندم

شمعم میان اشک و آتش می خندم

لب   از   شکایت ها  می بندم 
 
- - - - - - -
 
باز باز  آنکه  دلم مشتاقش  بود

با  مهر  آمد  و بر مستی  افزود

دل دل ، ز آمدنش باشد خرسند

جان جان از نگهش باشد خشنود

چون ، آمد آمد آمد ، آن  ماه فریبا

من شادم شادم شادم با مهرش تو دنیا

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر