۱۳۹۰ مرداد ۱۸, سه‌شنبه

خلاقیت ایرانی

WWW.IRANCLOCK.IR

   
 

به نام خداوند یکتا


ایران کلاک با تولید مجموعه کاملی از بهترین و منحصر به فردترین ساعت های فانتزی در ایران آماده ارایه محصولات خور به مشتریان عزیز می باشد.

 محصولات تولید شده توسط این شرکت در رنگ ها و ابعاد متنوع و بنا بر سفارش شما به رنگ و اندازه دلخواه تولید می شوذ. ساعت ها دارای بهترین موتورهای روانگرد و بی صدا بوده و دارای سه سال گارانتی می باشد.

[برای مشاهده سایز اصلی بر روی عکسها کلیک کنید]

   

   

هديه اي ماندگار براي آنانکه دوستشان داريد، داراي طرح ها و رنگ هاي متنوع و جذاب، با بهترين موتورهاي روانگرد و بي صدا، با کيفيتي بي نظير، با بهترين موتورهاي روانگرد و بي صدا، مناسب براي تبليغات، ارسال سريع 48 ساعته، داراي 3 سال گارانتي

گروه ایران کلاک با طراحانی زبده آمادگی خود را جهت تبدیل آرم و یا لوگوی شرکتها و سازمانها را به ساعتهای زیبا و ماندگار اعلام می کند

شرکت تولیدی ایران کلاک اولین وتنها تولید کننده ساعتهای دیواری فانتزی در ایران افتخار دارد که با ارائه بیش از 100 نوع ساعت از قبیل (اسپورت-کلاسیک-مارک ?رومیزی و..)خدمت نوینی را به مشتریان با سلیقه ارائه دهد. لذا از شما مدیر محترم تقاضا داشته در صورت تمایل به فروش محصولات در فروشگاه خود با ما تماس حاصل نموده تا نسبت به قیمت ونحوه همکاری به تبادل نظر بپردازیم.

براي مشاهده محصولات بيشتر و توضيحات بر روی لینک زیر كليك كنيد
WWW.IRANCLOCK.IR note: Dar soorati ke matnha baraye shoma be soorate naakhana mibashad masire zir ra donbal konid:
 View > Character Encoding > Unicode ( UTF-8)

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر