۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

درخواست آلبوم سیمابینا

با سلام لطفاً اگه کسی آلبوم های قدیمی خانم سیمابینا رو دارهیه اطلاعی بده مثل آهنگ زیر

بوسه ی گرم تو :

                                  بوسه ی گرم تو امیدی دگرم  می دهد
                                   خنده ی گرم تو نوید سحرم می دهد
                                     آمدی و بار دگر خاطره ها تازه شد
                                  شهر و دیار من از این قصه پر آوازه شد

تو نبودی که ببینی چه به من می گذرد              که به حال دل من جز تو کسی ره نبرد
                                          دلم از رفتن تو شد نگران
                                     که مبادا بشوی جلوه ی بزم دگران

آمدی  و  بار  دگر  خاطره ها  تازه  شد               شهر و دیار من از این قصه پر آوازه شد
بوسه ی گرم تو امیدی دگرم  می دهد              خنده ی  گرم تو  نوید سحرم  می دهد
                                     آمدی و بار دگر خاطره ها تازه شد
                                  شهر و دیار من از این قصه پر آوازه شد

خواننده : سیما بینا _ آهنگ : حسن اعتمادی _ شعر : رضا سحبان _ در مقام شور


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر