۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

Fwd: Fw: : چهره این دزد را به خاطر بسپارید







farhad-shayad.jpg
یکی یکی کانال های ماهواره را عوض می کنید، ناگهان توجه اتان به یک برنامه جلب میشود، یک سوال سه گزینه ای و جایزه ای یک میلیون تومانی، تمام هزینه اش هم ارسال یک پیامک است، با خودتان می گوئید به جایی که بر نمی خورد، سنگ مفت گنجشک هم مفت.
دو سه روز بعد خانمی خوش صدا با موبایل شما تماس می گیرد، مژده میدهد که شما برنده مسابقه شده اید، از خوشحالی بال در می آورید و در کسری از ثانیه هزاران نقشه برای خرج کردن یک میلیون تومان می کشید اما طولی نمی کشد که خانم خوش صدا می گوید که جایزه شما گرچه یک میلیون تومان است اما نقدی نیست بلکه جوایزی است به ارزش یک میلیون تومان که برای شما پست خواهد شد و بعد شروع می کند به شرح جوایز: یک عدد جاروبرقی، یک عدد چرخ خیاطی و کلی وسایل دیگر.
با خود می گوئید اسب پیشکشی که دندوناش رو نمی شمرن، همین هم خودش نعمتی هستش. سوال می کنید که این جوایز کی به دستتون میرسه. خانم می فرمایند پس از واریز مبلغ سی و پنج هزار تومان به فلان شماره حساب، این جوایز به دستتون میرسه و مبلغ فوق هم جهت هزینه های پستی میباشد. در کمتر از یک ساعت سی و پنج هزار تومان را به شماره حساب مورد نظر واریز می کنید و کد رهگیری را هم به خانم مربوطه اعلام می فرمائید. ایشان هم ضمن تبریک مجدد به شما می فرمایند که جوایزتون ظرف یک هفته به آدرس شما ارسال خواهد شد.
و درست یک هفته بعد طبق قولی که به شما داده شده، بسته ای به آدرس شما فرستاده میشود اما بسته آنقدر کوچک است که از تعجب خشکتان میزند. با خود می گوئید مگر میشود جاروبرقی و چرخ خیاطی در این بسته کوچک جا شوند؟با اعصابی خراب بسته را باز می کنید، یک عدد بابلیس هزار تومانی، دو عدد پوستر رضا صادقی، یک عدد فیلم هندی، چهار عدد کش مو تنها وسایل درون بسته هستند.
فورن تماس میگیرید و به خانم خوش صدا اعتراض می کنید که این چیه فرستادید؟ پس کو چرخ خیاطی؟ کو جاروبرقی؟ این ها که ارزش شون پنج هزار تومان هم نمیشه. خانم در کمال خونسردی می فرمایند لابد اشتباهی صورت گرفته و شماره ای را به شما می دهند و می گویند جهت اعتر اض با این شماره تماس بگیرید. تماس می گیرید اما کسی جواب نمیدهد و باز به خانم زنگ می زنید اما این بار او هم جواب نمیدهد و شما می مانید و سی و پنج هزار تومان ضرر.
آنچه خواندید کلاه گشادی است که فرد شیادی به نام فرهاد که صاحب شبکه کلیک ست می باشد، هر روز بر سر هزاران ایرانی ساده دل و زود باور می گذارد. گرچه این شیاد در خارج از ایران است اما میتوان از شخصی که هموطنان به حساب وی پول واریز می کنند، شکایت کرد.                                                    

منبع:
 
 



--







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر