۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

Fwd: دروغ در حد تیم ملی که میگن یعنی این!




دروغ در حد تیم ملی که میگن یعنی این!
بارها شما از دوستانتان شاید شنیده باشید که فلانی دروغی گفت در حد تیم ملی. فکر نکنم آن دروغ هر چه بوده نسبت به دروغی که امام جمعه رشتخوار گفته به اندازه یک تیم زمین خاکی هم برسه!.
امام جمعه محترم! رشتخوار این هفته دروغی گفته که به معنی واقعی کلمه "دروغ در حد تیم ملی" است.
(امام جمعه رشتخوار: 99 درصد مردم سومالي شیعه(!) هستند/ قحطي در سومالي نشانه دخالت استکبار جهاني است
امام جمعه رشتخوار گفت: قحطي سومالي از دخالت‌هاي آمريکا و مدعيان دروغين حقوق بشر و بين‌الملل در اين کشور نشأت مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام محمد کازري در خطبه‌هاي نماز جمعه رشتخوار با ذکر اينکه 99 درصد مردم سومالي را جمعيت شعيه‌نشين(!) تشکيل مي‌دهد، کمک مالي به اين کشور را ضروري خواند.)30467305-1423017.jpg
بخدا آدم می ماند که بگرید یا بخندد! یکی نیست به این امام جمعه خیلی محترم بگوید که برادر عزیز! لاقل یک کم به خودت زحمت بده در مورد حرفی که می خواهی بزنی تحقیق کن و سبک و سنگینش کن ببین چقدر راسته؟! آخه تو که می دانی دروغهای تو در رسانه ها پخش میشن چه نیازی به دروغ!
مگر 99 درصد مردم سومالی شیعه اند؟! مگر نمی دانی که مردم سومالی سنی مذهب شافعی مسلک هستند؟ اصلا کل سومالی را زیر و رو کنی 99 عدد! شیعه پیدا میکنی که اینجوری با اعتماد به نفس می گی مردم سومالی شیعه اند؟ اصلا اگر تمام دنیا را بگردی کشوری با 99 در صد جمعیت شیعه پیدا می کنی؟ حتی همین ایران که مهد تشیع است چیزی حدود 80 درصد شیعه دارد حالا تو رو منبر جوگیر می شی و میگی سومالی 99 درصد! شیعه اند؟
آدم عاقل! بارها به تو گفته اند صد بار بیندیش یک بار بینداز! تو روخدا حالا که این کار رو نمی تونی بکنی حداقل برای صد بار انداختن حداقل یک بار بیندیش!



--







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join

روش ساده تر(اگر جی میل دارید) این است به ایمیل زیر یک ایمیل خالی بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید .به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر