۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه : اگر موسوی یا کروبی بر سر کار می آمدند مثل ...

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (Vahid) on 4/30/11

اين آدم‌ها در عمق وجودشان سرسوزنی به ولايت و روحانيت اعتقاد ندارند، آن‌ها اسلام بدون آخوند القا می‌کنند، امروز مشايی رييس جمهور اصلی است.
خبرنگاران سبز/سیاست:
اقتدارگرايان که با نيت حذف اصلاح طلبان و منتقدين خود با توهم براندازی نظام کودتا کردند و عده ای را بدون دليل به زندان و به شهادت رساندند، امروز با حذف تمامی رقبای سنتی خود، رحيم مشايی فتنه گر می نامند. يکی از بزرگ ترين گناهانی که خدا در قرآن اش سفارش به نهی آن کرده تهمت است که مدعيان اسلام دروغين حاکم بر ايران، به راحتی شب و روز بندگان خدا را با القاب مختلف برچسب می زنند. به باور ما احمدی نژاد و رحيم مشايی همانند تمامی کودتاگرانی هستند که بی سابقه ترين تقلب تاريخ کشور را انجام دادند. اگر اينها ذره ای ايمان به آخرت و تقوا داشتند، هيچگاه در کودتا شريک و سکوت نمی کردند.

به نقل از ايسنا ذوالنور، جانشين نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران که با اعتراف به کم و تکراری بودن هوادارن علی خامنه ای رسوايی بزرگی برای نظام به بار آورد، در سفر به مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص دليل استمرار ارتباط احمدی‌نژاد با مشايی گفت: آقای احمدی نژاد دست به طناب پوسيده‌ آقای مشايی دارد، ايشان ارادت ويژه‌ای به آقای مشايی دارند و گفته‌اند "مشايی قله است" يا در جای ديگر گفته اند "در مسائلی که فکر ما از درک آن عاجز است، مشايی آن را درک می‌کند".

وی با بيان اينکه اگر موسوی يا کروبی بر سر کار می آمدند مثل بيل و لودر زير پايه‌های نظام می‌زدند، افزود: اين در حالی است که دولت فعلی در حال حرکت به سمت اهداف انقلاب است و اگر بخواهم از ۲۰ به دولت نمره بدهم، ۱۶ می‌شود و انحرافات به وجود آمده نيز با هوش و ذکاوت آقای رييس‌جمهور بر طرف می‌شود.

ذوالنور ابراز عقيده کرد: اين آدم‌ها در عمق وجودشان سرسوزنی به ولايت و روحانيت اعتقاد ندارند، آن‌ها اسلام بدون آخوند القا می‌کنند، امروز مشايی رييس جمهور اصلی است. دخالت در وزارتخانه‌های مختلف و نيز تقابل متکی و مشايی باعث برکناری متکی شد؛ همچنين مسائل‌ پيش آمده در وزارت اطلاعات و نمونه‌های ديگر حاکی از دخالت‌های مشايی دارد البته اين مسائل در مقابل خدمات دولت ناچيز است و مسير رييس‌جمهور هماهنگ با آرمان‌های نظام است و اميدوارم خداوند آقای رييس جمهور را شر اين آدم نجات دهد.

جانشين نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينکه طبق مبانی فکری آقای مشايی، مردم به سه دسته تقسيم می شوند، تصريح کرد: اول قشر ولايتی‌ها، دوم قشری که به آقای ناطق رای داده‌اند و قشر ميانی قشری هستند که اگر شب عاشورا پنج‌شنبه باشد، عزاداری می‌کنند و صبح جمعه به جاده چالوس و خوشگذرانی خود می‌روند، به نظر آقای مشايی چون اکثريت را قشر اخير تشکيل می‌دهند، پس نبايد مزاحم ماهواره و خوش گذرانی آن ها شويم، چرا که برايشان تفاوتی نمی‌کند چه کسی رای بياورد.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بيان اينکه يک جريان انحرافی در دولت فعال است، افزود: اين جريان چون فکر می‌کند آمريکا باعث اصلی تحولات منطقه است، می‌گويد پس نبايد با حکام عرب ارتباط را از دست بدهيم که اين‌ها کج فهمی کامل است، همچنين CD به سوی ظهور که از اطرافيان آقای احمدی نژاد و مشايی تهيه شده است نمونه ديگری است که همه اين شرها از وجود آقای مشايی نشات می‌گيرد.

وی با بيان اينکه رييس‌جمهور اختياراتی دارد و عزل و نصب از جمله اختيارات اوست، ادامه داد: رييس‌جمهور اگر نتوانست با وزيری کار کند مختار است او را تعويض کند، اما گاهی اوقات عزل ها با هدف خاصی انجام می‌شود؛ مسائل به وجود آمده در وزارت اطلاعات حاکی از القائات آقای مشايی دارد که دنبال ليست انتخابات است چون مصلحی واقعيت‎ها را منتقل می‌کند پس بايد برود تا مانعی برای تفکرات مشايی نباشد.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

اختصاصی/ سران کودتا برای افشای برخی جنایات وغارتگری های اقتصادی علیه یکدیگر ...

خوانندگان گروه اخبار داغ: درباره صحت این مطلب نمیتوانیم قضاوتی داشته باشیم هرچند شواهد نشان میدهد که بخشهایی از آن درست است

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (.) on 4/30/11


خبرنگاران سبز / کارشناسان ایران سبز: در پی اوج گیری اختلاف بین سران حکومت و مشهود شدن بیش از پیش دامنه این درگیریها برای کسب قدرت مطلقه بین رهبر کودتا و رئیس دولت انتصابی ، کارشناسان ایران سبز اطلاعات تازه ای از رخدادهای پس پرده این درگیریها را منتشر کردند.
درگزارش جدید کارشناسان آمده است که تعدادی از نمایندگان ذی نفوذ مجلس بصورت محرمانه مامور شده اند تا تخلف های متعدد دولت احمدی نژاد و اطرافیان وی را در حوزه های سیاسی و اقتصادی شمارش کنند و مستندات لازم را برای استیضاح احتمالی وی آماده نمایند. این گروه از نمایندگان
مجلس با همکاری وزیر اطلاعات و وزیر کشور ، تا کنون فهرستی مشتمل بر 43 تخلف از قانون اساسی را تهیه کرده و با ارسال نامه ای برای علی خامنه ای از وی درخواست کرده اند در صورت تداوم یافتن امتناع احمدی نژاد از حضور در هیات دولت و اصرار بر عزل وزیر اطلاعات ، اجازه دهد تا آنها رئیس دولت را استیضاح و رای عدم کفایت او را صادر کنند. این درحالی است که تا کنون نامه نمایندگان از سوی دفتر علی خامنه ای بی پاسخ مانده است.

در همین حال علی اکبر ولایتی و حبیب الله عسکر اولادی به همراهی وحید حقانی (از اعضای ارشد دفتر آیت الله خامنه ای و نزدیک ترین فرد به مجتبی خامنه ای ) ماموریت یافته اند تا بعنوان میانجی ، بحران پیش آمده بین علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد را حل و فصل کنند که تاکنون نتیجه ای جز تشدید اختلاف ها در بر نداشته است. این گزارش همچنین حاکی است که وحید حقانی خطاب به احمدی نژاد و به نقل از مجتبی خامنه ای هزینه های گزافی که نظام حاکم برای روی کار آمدن دولت دهم متحمل شده را یاد آوری کرده و تلویحا تهدید کرده است شرایطی فراهم نشود که رهبری ناچار شود اجازه استیضاح را به مجلس بدهد . تهدیدی که نه تنها باعث عقب نشینی احمدی نژاد نگردید بلکه سبب شد وی دفتر رهبری را به عنوان دولت سایه قلمداد نماید و خواستار عدم مداخله دفترعلی خامنه ای در تصمیمات سیاسی و اقتصادی شود. موضوعی که نشان می دهد مناقشه پیش آمده بیش از پیش دچار بن بست شده است.

از سوی دیگر پیرو تلاش های نمایندگان مجلس برای مستند سازی تخلف های مکرر دولت دهم و تهدید عملی دولت و نیز پس از دیدارهای بی نتیجه اعضای دفتر علی خامنه ای با احمدی نژاد ، وی با فراخواندن تعدادی از وزرا و افراد مورد اعتماد و نزدیک به خود کمیته ای را تشکیل داد تا تمامی مدارک را که می تواند بر علیه دولت نهم و دهم مورد استناد نمایندگان مجلس قرار گیرد ازدسترس آنها خارج ساخته و به مراکز امن منتقل شوند. همچنین احمدی نژاد این کمیته را مامور کرده است در اسرع وقت فهرستی از افراد سپاهی و امنیتی ، اعضای دفتر رهبری و نمایندگان مجلس که دولت را مورد سرزنش یا تهدید قرار داده اند فراهم شود تا در صورت طرح سوال یا استیضاح در مجلس مستندات تخلف های سیاسی و امنیتی و جنایاتی که بویژه در دو سال گذشته مرتکب شده اند را افشاء نماید و یا تلویحا با در اختیار داشتن آنها مطالبات خود از علی خامنه ای را افزایش دهد و وی را به عقب نشینی وادارد.

به عنوان مثال تاکنون فهرست اسامی 27 تن از فرماندهان سپاه ، نیروهای ارشد امنیتی و نزدیکان به دفتر رهبری
تهیه شده که هر کدام از آنان طی یک سال گذشته حداقل یکصد میلیون دلار از کشور خارج کرده اند. در این فهرست شماره حساب ها و مبالغ موجود در آنها ذکر شده که در صورت اوجگیری مناقشه و حضور احمدی نژاد در مجلس و پرداختن به تخلفات او ، آماده ارائه از سوی رئیس دولت کودتاست. اکثر حساب های مذکور در بانکهای پکن ، شانگهای ، استانبول ، بیروت ، دمشق ، دبی و ابوظبی گشایش یافته و نام سردار فیروز آبادی با رقمی بالغ بر 252 میلیون دلار حساب ارزی طی یک سال گذشته نیز در فهرست قرار دارد. در این لیست اسامی دیگری مانند سردار احمدی ، سردار شفیعی ، امیر حسینی ، سردار حیدری ، طائب ، سردار آصفی و سردار جباری نیز به چشم می خورد.

کارشناسان ایران سبز این توضیح را ضروری می داند که تمامی این نقل و انتقالات ارزی با هماهنگی و اطلاع دقیق شخص احمدی نژاد و علی خامنه ای انجام شده و بهانه آن نیز تحریم اقتصادی و نیاز به خرید های هسته ای یا نظامی و ....بوده و رقم آن طی سالهای اخیر به میلیاردها دلار بالغ می گردد که در گزارش های مکرری به آن اشاره شده است. اما طبیعی است در صورت وقوع رویدادهای سیاسی غیر مترقبه در عرصه سیاسی کشور افشاگری های فراوانی را که از سر استیصال و رفع مسئولیت و مظلوم نمایی است شاهد خواهیم بود.

به عبارت دیگر دو گروه درگیر در بحران درونی حکومت به یک اندازه در غارت سرمایه های ملی و ستم برملت ایران سهم داشته و مواجهه آنها با یکدیگر (که امری کاملا قابل پیش بینی بود ) بعنوان حقانیت هیچکدام تلقی نمی شود و آنچه برای دو گروه متخاصم اهمیتی ندارد سرنوشت ملت ایران است.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

وضعیت نامساعد جسمی مهندس عزت‌الله سحابی

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (شاهین) on 4/30/11

مهندس عزت‌الله سحابی، فعال ملی-مذهبی دچار سکته مغزی شده و مورد جراحی قرار گرفته است. خانواده وی از مردم خواسته‌اند برای سلامتی وی دعا کنند.
خبرنگاران سبز/جامعه:
مهندس عزت‌الله سحابی، برای خارج کردن لخته خون ناشی از سکته مغزی  از مغزش، مورد عمل جراحی قرار گرفت.  او از فعالان ملی-مذهبی و سیاسی قدیمی ایران بوده و در مجالس قانون اساسی و شورای اسلامی نیز نمایندگی مردم را برعهده داشته است.
او هم‌اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری بوده و در حالت بیهوشی به سر می‌برد.
 مهندس سحابی جمعا حدود پانزده سال زندانی بوده که بخش زیادی از این مدت، در زمان رهبری سیدعلی خامنه‌ای در زندان‌های جمهوری اسلامی گذشته است. همچنین فرزند وی خانم هاله سحابی از دستگیر شدگان حوادث پس از انتخابات است که همچنان و علی‌رغم بیماری پدر، در زندان اوین به سر می‌برد.
به گزارش جرس خانواده وی از مردم ایران خواسته‌اند که برای شفای وی دعا کنند. 

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

{تفريح و سرگرمي}, [9675] راز صدا در صومعه

راز صدا در صومعه

اتومبيل مردي که به تنهايي سفر مي کرد در نزديکي صومعه اي خراب شد.  مرد به سمت
صومعه حرکت کرد و به رئيس صومعه گفت : «ماشين من خراب شده. آيا مي توانم شب را
اينجا بمانم؟ »
رئيس صومعه بلافاصله او را  به صومعه دعوت کرد. شب به او شام دادند و حتي ماشين
او را تعمير کردند. شب هنگام وقتي مرد مي خواست بخوابد صداي عجيبي شنيد. صداي
که تا قبل از آن هرگز نشنيده بود . صبح فردا  از راهبان صومعه  پرسيد که صداي
ديشب چه بوده اما آنها به وي گفتند :« ما نمي توانيم  اين را به تو بگوييم .
چون تو يک راهب نيستي»
مرد با نا اميدي از آنها تشکر کرد و  آنجا را ترک کرد.
چند سال بعد  ماشين همان مرد بازهم در مقابل همان صومعه خراب شد .
راهبان صومعه بازهم وي را به صومعه دعوت کردند ، از وي پذيرايي کردند و ماشينش
را تعمير کردند.. آن شب بازهم او آن صداي مبهوت کننده عجيب را که چند سال قبل
شنيده بود ، شنيد.
صبح فردا پرسيد که آن صدا چيست اما راهبان بازهم گفتند: :« ما نمي توانيم  اين
را به تو بگوييم . چون تو يک راهب نيستي»
اين بار مرد گفت «بسيار خوب ، بسيار خوب ، من حاضرم حتي زندگي ام را براي
دانستن فدا کنم. اگر تنها راهي که من مي توانم پاسخ اين سوال را بدانم  اين است
که راهب باشم ، من حاضرم . بگوئيد چگونه مي توانم راهب بشوم؟»
راهبان پاسخ دادند « تو بايد به تمام نقاط کره زمين سفر کني و به ما بگويي چه
تعدادي برگ گياه روي زمين وجود دارد و همينطور بايد تعداد دقيق سنگ هاي روي
زمين را به ما بگويي. وقتي توانستي پاسخ اين دو سوال را بدهي تو يک راهب خواهي
شد.»
مرد تصميمش را گرفته بود. او رفت و 45 سال بعد برگشت و در صومعه را زد.
مرد گفت :‌« من به تمام نقاط کرده زمين سفر کردم  و عمر خودم  را وقف کاري که
از من خواسته بوديد کردم . تعداد برگ هاي گياه دنيا 371,145,236, 284,232
عدد است. و 231,281,219, 999,129,382  سنگ روي زمين وجود دارد»
راهبان پاسخ دادند :« تبريک مي گوييم  . پاسخ هاي تو کاملا صحيح است . اکنون تو
يک راهب هستي . ما اکنون مي توانيم منبع آن صدا را به تو نشان بدهيم..»
رئيس راهب هاي صومعه مرد را به سمت يک در چوبي راهنمايي کرد و به مرد گفت :
«صدا از پشت آن در بود»
مرد دستگيره در را چرخاند ولي در قفل بود . مرد گفت :« ممکن است کليد اين در را
به من بدهيد؟»
راهب ها کليد را به او دادند و او در را باز کرد.
پشت در چوبي يک در  سنگي بود . مرد درخواست کرد تا کليد در سنگي را هم به او
بدهند..
راهب ها کليد را به او دادند و او در سنگي را هم باز کرد. پشت در سنگي هم دري
از ياقوت سرخ قرار داشت.. او بازهم درخواست کليد کرد .
پشت آن در نيز در ديگري از جنس ياقوت کبود قرار داشت.
و همينطور پشت هر دري در ديگر از جنس زمرد سبز ، نقره ، ياقوت زرد و  لعل بنفش
قرار داشت.
  در نهايت رئيس راهب ها گفت:« اين کليد آخرين در است » . مرد که  از در هاي بي
پايان خلاص شده بود قدري تسلي يافت. او قفل در را باز کرد. دستگيره را چرخاند و
در را باز کرد . وقتي پشت در را ديد و متوجه شد که منبع صدا چه بوده است متحير
شد. چيزي که او ديد واقعا شگفت انگيز و باور نکردني بود.
.
.
.
.
.
.....اما من نمي توانم بگويم او چه چيزي پشت در ديد ، چون شما راهب نيستيد .


 خودمم دارم دنبال اون کسي که اينو براي من فرستاده ميگردم تا حقشو کف دستش بگذارم

Best Regards ▪•●●●Bano0
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ


 

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

درخواست

با سلام خدمت دوستان
یکی از دوستان شعری با نام "چهارزن" ارسال کرده بود
می خواستم اگر امکان دارد یکی از دوستان مجدد آنرا برایم ارسال کند.

طنز رهبر ارکستر سمفونی در افغانستان


3Jokes . com

3Jokes . com

Link to 3Jokes . com

طراحی پرچم کشورهای جهان با غذای محلی آنها

Posted: 30 Apr 2011 01:27 AM PDT

دسته بندی: لینک های جالب و عکس های خنده دار

تصاویر متحرک GIF که مثل آن را هرگز ندیده اید

Posted: 30 Apr 2011 01:23 AM PDT

دسته بندی: لینک های جالب و عکس های خنده دار

Re: قمرالملوك وزيري

با سلام،

خواننده این تصنیف (در دستگاه سه گاه) خانم قمرالملوک وزیری نیست بلکه خانم روح انگیز می‌باشد.

فکر می‌کنم آهنگساز آقای پرویز ایرانپور باشد

با احترام - مصطفی رمضانی




Le 30 avr. 11 à 08:10, jafar kazemiyan a écrit :

تصنيف چه شد ان عهد وفا
باصداي جاودانه قمرالملوك وزيري
ارادتمند كاظميان
<ghamar 02-che shod an ahdo vafa.mp3>

{تفريح و سرگرمي}, [9651] مهم - "ایزابل کارو








 



 

 

 

 

 


 
"ایزابل کارو" را می‌گویم. مانکن معروف فرانسوی، دختری جذاب که همه تلاشش این بود که معروف‌ترین مانکن فرانسه باشد و شد. ایزابل معروف‌ترین  مانکن فرانسه شد. اما حالا این عکسی که من از او دیدم همان ایزابل است هنوز در اوج جوانی است اما روی لبه مرگ ایستاده است.

این همان ایزابل کارو است که با صورت و اندام استخوانی و پوست چروکیده و چشمانی از حدقه در آمده به دوربین نگاه می‌کند.

ایزابل اجازه داد تا کمپین ضد لاغری از سرنوشت تأسف‌برانگیز و رقت‌بار او پوستری تهیه کند تا بتواند جان بقیه دختران را نجات دهد. اما کشور فرانسه نصب پوسترهای ایزابل کارو را در این کشور ممنوع کرد.

 

 
کمپین ضد لاغری با تهیه عکس و پوستر و مصاحبه از ایزابل کارو دنیا را تکان داد. اما ظاهرا در اطراف ما کسی پیدا نشد تا به این آژیرهای خطر توجه کند. تا سرنوشت ایزابل و مانکن‌هایی مثل او را برای دخترانمان بگوید.
"ایزابل می‌گوید این مصاحبه و پوستر فریادی است برای مبارزه با آنچه گردانندگان صنعت مد بر سر مانکن‌ها می‌آورند"
رسيدن به سايز
۳۴ يكي از نكات برجسته يك مانكن در عرصه اين رقابت است. دستورالعملي كه خوردن و نوشيدن را تبديل به كابوسي براي يك مانكن مي‌كند. اين فشار رواني منجر به بروز بيماري بي‌اشتهايي عصبي (انورکسیا) در بسياري از مانكن‌ها مي‌شود و تاكنون چند تن از آنان را به كام مرگ فرستاده است.
ایزابل در مصاحبه با کمپین ضد لاغری:
به چه دلیل اندامتان را در این پوستر تبلیغاتی به نمایش گذاشتید؟
اندامی را که از آن متنفرم، به نمایش گذاشتم تا دختران جوان در سر تا سر دنیا و دست‌اندرکاران مد متوجه بشوند که دیکتاتوری لاغری، تا چه اندازه وحشتناک است. لاغری بیش از حد باعث مرگ می‌شود و لاغری یعنی همه چیز به غیر از زیبایی. من می‌خواستم رنج خودم را فریاد بکشم.
چطور با الیویرو توسکانی آشنا شدید؟
شنیده بودم که اولیویرو توسکانی برای کمپین ضد لاغری‌اش، به دنبال دختر جوانی می‌گردد که واقعاً به بیماری انورکسیا مبتلا باشد. چون خودم هم از
۱۰ سال پیش دچار این بیماری بودم، بلافاصله درگیر این کمپین شدم. اولیویرو توسکانی را چند ساعت قبل از عکاسی ملاقات کردم.
این کمپین را چطور دیدید؟
هدف این کمین نشان دادن واقعیت‌های دنیای مد بود. سایز من درست مطابق با مانکن‌هایی است که طراحان لباس به آن «سایز صفر» می‌گویند؛ یعنی کمتر از سایز
۳۴ زنانه.
بعضی از مانکن‌ها برای نجات خانواده‌هایشان از فقر به چنین شرایطی ادامه می‌دهند. سال گذشته در برزیل دو مانکن جان خود را از دست دادند. طراحان لباس، بی‌مسئولیت هستند و از دختران جوانی که حاضرند برای وارد شدن به دنیای مد دست به هر کاری بزنند، سوءاستفاده می‌کنند.
نظر شما درباره مد «پرو انا» یا طرفدار انورکسیا چیست؟
این موضوع شرم‌آور است. سوءاستفاده از دختران جوان و وادار کردن آن‌ها به غذا نخوردن و تبدیل کردن آن‌ها به یک شبح، جنایت است.
آیا تصویر شما می‌تواند باعث پیشگیری از گسترش این بیماری بشود؟
مسلماً. اگر من در زمانی که در اوج این بیماری بودم، یعنی در سن بین
۱۳ تا ۱۵ سالگی چنین تصویری را می‌دیدم، حتما به خودم می‌گفتم: «من نمی‌خواهم شبیه این دختر جوان باشم که بدنش مثل زنان پیر، تکیده است» امیدوارم که این پوستر تبلیغاتی بتواند جان دختر‌های جوان، حتی یک نفرشان را نجات بدهد.
آیا می‌دانید که نصب پوستر تبلیغاتی شما در فرانسه ممنوع شده است؟

خیر، نمی‌دانستم اما واقعا از این مسأله متأسفم. ما در فرانسه چشمان خود را به روی واقعیت بسته‌ایم. به‌عنوان مثال، دنیای مد، پشت پرده زندگی واقعی مانکن‌های معروف را نشان نمی‌دهد.
ما در پشت صحنه مد، با آرایش صورت و آرایش مو و لباس‌ها، جنازه‌ها را پنهان کرده‌ایم.

ایزابل کارو نتوانست با بیماری‌اش مبارزه کند و آن را شکست بدهد. شاید حالا که او مرده است برای انتشار عکس و مصاحبه‌اش کمی دیر شده باشد، اما آیا ایزابل تنها قربانی صنعت مد خواهد بود؟

 

 


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com