۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15626] طنز شیرازی

!

پلنگ شیرازی

ضرب المثل فارسی

یه ضرب المثل شیرازی هست که میگه:

چرا عاقل کند کاری

پس اگر حس کار کردن به شما دست داد کمی صبر کنید تا این حس از شما بگذرد

..........

.به خواب نگویید كار دارم به كار بگویید خواب دارم

...........

یه شیرازی فلج میشه یه هفته بعد میفهمه

..............

یه ضرب المثل شیرازی هست که میگه

اگه میخوای شب خوب بخوابی

تمام روز رو استراحت کن

..................

بهانه های شیرازی

حالو روز شنبه ای

حالو اول صبحی

حالو سر ظهری

حالو اخر شبی

حالو روز تعطیلی

حالو روز قتلی

حالو ماه رمضونی

حالو ماه محرمی

حالو تو ای گرمو

حالو تو ای سرمو

حالو ولش کن

حالو بیزو بری بعد

.................

نارنگی میوه شیرازیهایست

نه نیازی به چاقو داره نه شستشو و خوشا به حال اونایی که بی هسته اش نصیبشون بشه

............

شیرازی ها وقتی یکی میاد درب منزلشون میگن دستشونو میذارن جلوی درو میگن نَمفَرمُوین؟ )
کسی هم که روش نمیشه بگه چرا، پس

...........


به بچه شيرازي ميگن بزرگ شدي ميخواي چكاره شي؟
ميگه: "بازنشسته"



تفاوت را احساس کنید !!!
شاعر اصفهانی : بدنبالت میام هر جا که باشی
شاعر شیرازی: سر راهت نشینم تا بیایی


يه ضرب المثل شيرازي ميگه "مي اگر برخيزم، تو اگر برخيزي چه كسي بنشيند؟





مهمترین کلمه در دیکشنری شیرازی
wait :
صبرم بده
آمونم بده
دندون رو جیگر بِیذُو
... حالو وُیسو
عامو هولوم نَکو
حالو چه عجله ای هست
...........

..یه روز 2تا جوجه بودن یکیشون تهرانی بوده یکی دیگشون شیرازی داشتن با هم بازی میکردن که محکم میخورن به هم زخمی میشن:
جوجه تهرانی: !
وای مامی ! بال هام زخمی شدش ، وای پاهام
حالا جوجه شیرازی :
ووووووووی ننه ،
ووووی چِنگم ،وووی لِنگم

.........


 


پیام LOve مشهدی:

مدنی الان چی حال مداد؟

حال مداد تو اینجه بودی و مو از پشت سر می امدوم

و موگفتم پخ!! بعد تو مترسیدی…

مو مگفتم نترس .. مویوم عشقت
...
 … :D

*

یک فعل چند منظوره در لهجه شیرین مشهدی:

مو بوروم: من بروم.

مو بوروم: من می بُرم.

مو بوروم: من می بَرَم.

مو بوروم: من برنده می شوم.

مو بوروم: من مو بور هستم.

........


...........

جک هدف مند کردن یارانه ها

............




--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر