۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15636] کاشانه من _ نادر گلچین



او بود و من، در خانه من
آن آتش سرخ، میسوخت در کاشانه من
از پشت آتش، طرح اندام بلندش
رقصنده چون دود
پیچنده چون مار
میگفت با هر پیچ و تاب افسانه من
او بود و من، در خانه من
آنشب در آن میخانه دور
آنجا که مستان خفته بودند
آنجا که در پیمانه ها میریخت مهتاب
چون باده ناب
او بود و من، مست از ِمی او
در خنده من موج میزد بوسه من
در بوسه او محو میشد خنده او
اوخنده ها میکرد در تاریکی شب
من بوسه بر میداشتم از سینه او
امشب کسی در خانه ام نیست
اما خیالش گسترد در خانه من
آن آتش سرخ، زنده ست در کاشانه من
از پشت آتش، یاد اندام بلندش
رقصنده چون دود، پیچنده چون مار
گوید بیاد رفته ها افسانه من
خواننده نادر گلچین  شعر  نادر نادرپور  آهنگ حسینعلی ملاح
http://www.4shared.com/mp3/_rAx69Nj/Kashaneye_Man_Nader_Golchin.html
با مهر و احترام


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر