۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

[گروه لیمو:9566]

تنهایی مثل سیگار کشیدن مضر است

Join Gevo Group

محققان اعلام کردند حس تنهایی برای طولانی مدت کشنده است و تاثیر آن بر بدن به بدی مضرات سیگار کشیدن، چاقی و مصرف الکل است.

به گزارش زی نیوز، مطالعات دانشمندان نشان داده، افرادی که در شبکه اجتماعی کوچکی زندگی می‌کنند، بیشتر در معرض خطر فشارخون بالا و آلزایمر قرار دارند.

بر اساس مطالعات محققان، در افرادِ تنها ژن‌هایی که مسئول مبارزه با عفونت‌های ویروسی هستند، نسبت به بقیه افراد جامعه عملکرد و فعالیت کمتری دارند و به همین دلیل در این افراد به دلیل کاهش سیستم ایمنی بدن، بیماری‌های قلبی و سرطان افزایش بیشتری دارد.

بر اساس این گزارش، احساس تنهایی و نداشتن تعلق خاطر، سبب تداخل در خواب و مانع خواب آرام و در نهایت منجر به بیماری زوال عقل می‌شود.

تنهایی سبب افزایش فشارخون و رهاسازی بیشتر هورمون استرس به نام کورتیزول در بدن می‌شود که سبب چاقی و همچنین کاهش سیستم ایمنی بدن می‌شود.

این تحقیق جدید نشان داد، افرادِ تنها سه برابر افراد اجتماعی در پیشرفت بیماری‌های قلبی و سکته و ٢ برابر بیشتر از افراد عادی در خطر مرگ به دلیل بیماری‌های ناشی از فشارخون و سکته قرار دارند.




--
این عشق که سرمنزل زیباییهاست
سرچشمه مهروغصه و شادیهاست
گربازی جان زما بسی شیرین است
سختیش  بسی بیشتر از بازیهاست

--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر