۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

نظر شما درباره این عکس چیست؟


نظر شما درباره این عکس چیست؟

تیم سپاهان برای سومین دوره متوالی و برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر، به مقام قهرمانی دست یافت.
با دیدن این عکس دوست دارید چه جمله ای بنویسید.

برای ما در قسمت کامنتها نوشته و ارسال کنید.




در برنامه جنجالی خاله شادونه چه گذشت؟/گفتگو با خانواده قربانیان

برنامه خاله شادونه برای کودکان خرمدره پایان دلخراشی داشت و مرگ 3 کودک را زیر دست و پا رقم زد. وقتی خاله شادونه در پایان برنامه از بچه‌‌‌ها خواست نزد مادرانشان بروند هیچ کس تصور نمی‌کرد فاجعه‌ای آفریده شود.

عصر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری هر کسی می‌شنید در برنامه خاله شادونه حادثه‌ای فاجعه‌آمیز رخ داده است، شوکه می‌شد و باور نمی‌کرد. 3 کودک کشته شدند و 7 کودک در بیمارستان‌‌‌های مختلف تحت درمان قرار گرفتند.

ادامه مطلب

انتخابات سوریه به کجا رسید؟

کمیته عالی انتخابات پارلمانی سوریه از پایان روند شمارش آرای 12 مرکز اخذ رای در استان‌های مختلف این کشور خبر داد.

به گزارش سایت اینترنتی سومریه نیوز، خلف العزاوی، رئیس کمیته عالی انتخابات سوریه عنوان داشت: این کمیته تاکنون نتایج شمارش آرای 12 مرکز اخذ رای در استان‌های درعا، السویداء، القنیطره، الرقه، طرطوس و ادلب را تحویل گرفته است.

ادامه مطلب

بنزین ۲ هزار تومانی دروغ نیست

همانطور که رئیس جمهور اعلام کرد، بنزین 2 هزار تومان نمی شود به شرط آنکه دولت برای تامین هزینه یارانه نقدی از پول نفت، بودجه دولت، منابع بانک مرکزی و فروش

ادامه مطلب

انتقاد شدید امام جمعه پاوه به چاپ مقاله موهن هفته نامه چرپه

امام جمعه پاوه از چاپ یک مقاله توهین آمیز به مقدسات اسلامی در یکی از نشریات اقلیم کردستان عراق به شدت انتقاد کرد.

ادامه مطلب

 

ايرانسل ابوموسی را جزو خاک امارات معرفی کرد

روزنامه شرق : «ايرانسل اميدوار است سفر خوشي داشته باشيد و آرزوي اقامتي امن در امارات متحده عربي براي شما دارد.» اين متن پيامي بود كه روز چهارشنبه 20 ارديبهشت برابر با 9 مي‌2012 در ساعت 11:32 از سوي اپراتور تلفن همراه، «ام‌تي‌ان ايرانسل» به گوشي تعدادي از خبرنگاران اعزامي به جزيره ابوموسي فرستاده شد. اين پيام خوش‌آمد غيرمنتظرانه درست زماني دريافت شد كه خبرنگاران از هواپيماي پرواز بندرعباس-ابوموسي پياده شدند و بر آسفالت داغ فرودگاه كوچك اين جزيره در قلب آب‌هاي خليج‌فارس گام گذاشتند. البته شبكه «ايرانسل» در ابوموسي آنتن نمي‌دهد و فقط گهگاهي نشان‌هاي كوچك آنتن تلفن همراهش بالا مي‌آمد و كمي بعد هم پنهان مي‌شد. اما در همين مدت اندك پيام خوش‌آمدگويي «ايرانسل» با مضمون ورود به امارات را به گوشي خبرنگاران رساند.

پيام خوش‌آمد به كشور «امارات متحده عربي» در حالي از سوي شبكه «ايرانسل» به گوشي‌هاي تلفن همراه ارسال شد كه اين كشور در سواحل جنوبي خليج‌فارس و در فاصله 60 كيلومتري از جزيره ابوموسي ادعاهايي مبني بر مالكيت بر اين جزيره را دارد و چندي پيش نسبت به سفر استاني محمود احمدي‌نژاد به اين جزيره واكنش‌هاي بسيار تندي نشان داد. در همين حال آرش كرم‌بيگي مدير روابط عمومي ايرانسل در اين‌باره به شرق مي‌گويد: «چون ايرانسل با اپراتور اماراتي «اتصالات» رومينگ به معناي گسترش سرويس اتصال در مكاني غير از مكاني كه آن سرويس ثبت شده است، دارد وقتي كسي وارد جزاير بشود شبكه اتصالات شما را در حوزه كشور امارات مي‌بيند و پيغام مشترك خود را ارسال مي‌كند. اين مساله به دليل همپوشاني فضاي فركانسي است.» پس از ادعاهاي مقامات امارات بود كه هيات دولت جمهوري اسلامي ايران در قالب مصوبه‌اي، ابوموسي را به عنوان منطقه نمونه گردشگري انتخاب و معرفي كرد. مسوولان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري هم اعلام كردند تلاش‌هاي خود را براي رونق صنعت گردشگري در اين جزيره شتاب خواهند داد.

سقوط آزاد قیمت سکه و ارز

 

امروز شنبه سکه تمام طرح جدید 595 هزار تومان و دلار آزاد به 1580 تومان کاهش یافت. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش شدید قیمت سکه در بازار خبر داد محمد کشتی آرای با اعلام اینکه قیمت سکه در بازار به شدت کاهش یافته است، دلایل اصلی آن را کاهش قیمت جهانی طلا و همچنین نرخ ارز دلار ذکر کرد. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تاکید بر اینکه سکه های پیش فروشی بانک مرکزی نیز در کاهش قیمت سکه ها در بازار تاثیر به سزایی داشته است، افزود: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز شنبه در بازار 610 هزار تومان و طرح جدید 595 هزار تومان است. وی نرخ سکه نیم بهار را امروز 304 هزار تومان، ربع بهار را 170 هزار تومان و گرمی را 100 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی 1580 دلار و هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی 60 هزار تومان است. کشتی آرای اظهارداشت: قیمت هر دلار امروز در بازار آزاد 1580 تومان، نرخ یورو آزاد 2100 تومان و پوند 2650 تومان اعلام شد.

 

 

شکار زنان دم بخت در سایت های همسریابی

مهر : 16 اردیبهشت امسال زنی با مراجعه دادسرای ناحیه 31 تهران با طرح شکایتی گفت:چندی قبل از طریق سایت همسریابی با مردی آشنا شدم. او پس از چند جلسه ملاقات حضوری و با دادن وعده ازدواج ، اعتماد مرا به خود جلب کرد. بعد از گذشت چند هفته و به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه، از من مبلغ 24 میلیون تومان گرفت و از آن زمان متواری شد.

با تشکیل پرونده و ارجاع آن به پایگاه هفتم پلیس آگاهی، مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم به کارآگاهان گفت : از طریق سایت همسریابی با مردی به نام عباس که حتی شماره تماس خود را نیز در داخل سایت گذاشته بود آشنا شدم . پس از چند جلسه که با یکدیگر به صورت تلفنی در تماس بودیم ، قرار ملاقات گذاشته و برای اولین بار حدود یک ماه پیش با یکدیگر ملاقات کردیم . چند هفته ای از آشنایی من با این شخص نگذشته بود که وی از من درخواست ازدواج کرد و از آن زمان ، به تدریج ارتباط من با وی افزایش پیدا کرد بگونه ای که در همین مدت زمان کوتاه به او اعتماد کامل پیدا کردم .

مالباخته در ادامه اظهارات خود و در خصوص نحوه پرداخت مبلغ 24 میلیون تومان اظهار داشت: پس از گذشت نزدیک به یک ماه و در حالی که طی همین مدت کوتاه اعتماد کاملی به عباس پیدا کرده بودم ، او با طرح پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های تجاری و اقتصادی عنوان داشت که در صورت سرمایه گذاری سود ماهیانه بسیار خوبی به من پرداخت خواهد شد و به من پیشنهاد سرمایه گذاری داد. من که به او بسیار اعتماد پیدا کرده و از سوی دیگر نیز نمی خواستم تا او از دست من ناراحت شود. قبول کردم تا مبلغی را به عنوان سرمایه گذاری در اختیار او قرار دهم. به همین منظور و برای پرداخت پول، به شعبه بانک ... واقع در خیابان شهید رجایی رفته و مبلغ 24 میلیون تومان پس انداز حاصل از چندین سال کار و زحمت خود را در اختیار او قرار داده و پس از گذشت چند روز ، دیگر او جوابگوی تماس من نشد . تلفن همراهش را نیز خاموش کرد . آن زمان بود که متوجه شدم در این مدت من هیچ گونه اطلاعات دقیقی در خصوص خانواده و حتی محل سکونت عباس ندارم.

کارآگاهان پایگاه هفتم با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از مالباخته ، به شعبه بانک در خیابان شهید رجایی رفته و در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته بانکی و و بهره گیری از بانک مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جعل عنوان مامور به نام عباس 38 ساله شدند.

با شناسایی عباس و در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان دریافتند او آخرین بار و پس از دستگیری در سال 85 به اتهام 'جعل عنوان مأمور' به 5 سال زندان محکوم شده که به تازگی و پس از گذراندن این مدت ، سه ماه پیش از زندان آزاد شده است.

با دستگیری متهم و انتقال وی به پایگاه هفتم ، بلافاصله از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت و به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که این شیوه و شگرد کلاهبرداری را از مجرمان سابقه دار و حرفه ای داخل زندان، فرا گرفته است.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی - رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب کلاهبرداری های مشابه از طریق سایت همسریابی، کارآگاهان این پایگاه با بررسی شکایت های مشابه موفق به شناسایی دو مالباخته دیگری شدند که متهم به همین شیوه از هر کدام، مبالغ 40 میلیون و 15 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است. از تمامی مالباختگان و شکات احتمالی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان 15 خرداد ـ میدان 15 خرداد مراجعه کنند .

 


--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر