۱۳۹۱ خرداد ۳, چهارشنبه

درخواست یافتن تصانیف

در جستجوی تصانیف

 1-جواد بدیع زاده - دل افسرده

 سپری شد دور دل صبا ارد نوید خرمی

که از نو چمن شد رشک گل سر تا پا

چمن از گل ها رنگین شد دمن از صحرا حزین شد

دل من اما خونین شد

نه تو بودی ای مهر جان افروزم چه شد که از غم افسردی

زدی اتش بر جان من بشکستی دل را

زچمن بیرون شد چون گل چه کند در گلشن بلبل نکند اه وزاری بلبل

 2-جواد بدیع زاده -بوسه شیرین

 ای بت مهوش دلبر و دلکش بی تو نخواهم زندگانی

رهزن ایمانی فتنه دورانی ...

 3-ادیب خوانساری -خون دل

خون دل خوردم مُردم هردم 

رنجها کشیدم 

تا به دلداری یاری عاقبت رسیدم

ز لعل لبش طعم جان چشیدم  

من بسی یاران جانان خوبان دیده ام به دوران ...

 4-ملکه برومند-پیام عاشق

 ای صبا رو ، سبک بار ، از برم سوی دلدار

گو به اون بی وفا یار ، حال این عاشق زار

گو به هر کوی و برزن ، پیش هر مرد و هر زن

بگذرم چون به زاری همچو ابر بهاری

از دو چشم گهربار ، در فشانم صدف وار

ماه نو چو بر چشم مردم نیاید

هر کسش به انگشت خود می نماید

در غم تو از بس که زار و نزارم

با هلال و یک مو تفاوت ندارم

 5-دلکش-مرغ اسیر

مرغ اسیری بودم من در بند تو

غنچه عشقم وا شد با لبخند تو

جان پرور نگاه مست تو

آن چشمان خود پرست تو

...

 لطفا این تصانیف را در اختیار دیگران بگذارید . باتشکر

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر