۱۳۹۱ خرداد ۲۱, یکشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15998] عاشقم من با صدای دلکش و همکاری مجید وفادار و رهی معیری






دلکش

 عاشقم من

رهی معیری

مجید وفادار

https://rapidshare.com/files/1801766383/دلکش__عاشقم_من.mp3

 

 عاشقم مـن  عاشقی بی‌قـرارم

کس ندارد خبر از دل زارم

 آرزویی جز تو در دل ندارم
من بـه لبخندی از تـو خـرسندم

 مِهـر تو ای مه  آرزومندم

 بـــــر تـــــو پــابـنـــدم

 از تـو وفــا خواهم من زخدا خواهم

 تا به ‌رهت بازم  جان تـا بـه‌تـو پیـوستم

 از همه بگسستم برتو فدا سازم

 جان عاشقم مـن  عاشقی بی‌قـرارم کس ندارد 

 خبر از دل زارم آرزویی جز تو در دل ندارم
من بـه لبخندی 

 از تـو خـرسندم مِهـر تو ای مه 

 آرزومندم بـــــر تـــــو پــابـنـــدم خیز و با من 

 در افق‌ها سفر کُن دلنوازی

 چون نسیم سحر کُن ساز دل را 

 نغمه‌گر کُن همچو بلبل 

 نغمه سر کُن نغمه‌گر کُن  همچو بلبل نغمه سر کُن

 



--


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر