۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [16062] ماجرای استخدام ۵۷۷۷ نفر تامین اجتماعی و ۲۰ هزارتومان / راه جدید درامد سازمانها


 خدا را شاکریم که مسئولین زحمت کشی در ایران عزیزمان دوشا دوش مردم در حال تلاش هستند و تمامی مسئولین به چیزی جزء اسایش و رفاه این مردم به هیچ چیز فکر نمی کنند به راستی خدایا شکرت برای داشتن چنین مسئولین دلسوزی !!!
و باز هم خدا را شکر میکنیم که بیکاری جوانان این مرز و بوم خواب را از چشم مسئولین گرفته و کاری جزء برنامه ریزی برای حل مشکل بیکاری ندارند . درست است که رئیس جمهور عزیزمان قول ۲٫۵ میلیون شغل را دادند نمی دانم عملی شد یا خیر اما هر چه هست بیکاری در میان جوانان کمیاب و درست تر باید گفت نایاب شده !
تازگی ها تامین اجتماعی در یک اقدام حماسی اقدام به جذب ۵۷۷۷ نفر کرده که باید درود فرستاد به شرف این مسئولین که واقعا اگر از تعداد میلیونی بیکار  ۶۰۰۰ نفر هم بروند سرکار ( اما به نظر حقیر با این خبر به صورت خود جوش میلیون ها نفر ناگهانی سرکار رفتند ! ) هرچند تعداد زیادی به مقیاس ان میلیونها بیکار نیست اما باید حمایت کرد و آن را به فال نیک گرفت ما هم از این کار حمایت میکنیم و تحسین میکنیم و فریاد های زنده باد مسئولین را سر می دهیم .
از انجا که همه چیز به سوی الکترونیک شدن پیش میرود سایت تامین اجتماعی به ادرس ( tamin.ir ) نیز اقدام به ثبت نام انلاین میکند. شما در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید اطلاعات خود و تصویر خود را بدهید تا اصلاعات شما برای ازمون ارسال شود تا اجازه حضور در ازمون را داشته باشید تا بعد از قبولی و سپری کردن ۷ خان رستم شما هم صاحب یک شغل شوید.
اما نکته ای که تعجب ما را برانگیخت ، تامین اجتماعی برای اینکه اجازه دهد تا شما در آزمون شرکت کنید شما را به یک درگاه الکترونیک پرداخت هدایت میکند که از شما مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال را دریافت میکند !! با دیدن این مبلغ شوکه شدم و متاسف برای مسئولین تامین اجتماعی .
همکاران و مسئولین زحمت کش تامین اجتماعی ضمن تشکر از این همه بیخوابی شما و نگرانی از بیکاری جوانان این مرز بوم اما دوستان این رسمش نیست.
قرار نیست حقوق این ۶۰۰۰ نفر را متقاضیان دیگر که قصد شرکت در ازمون را دارند را پرداخت کنند ! ان جوانی که با هزار ارزو برای کار وارد سایت شما می شود دلیل ندارد با همچین مبلغی رو به رو شود شاید برای مسئولین مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال چیزی نباشد اما شرم بر کسانی باد که ، جوانی با دیدن این مبلغ پا پس می کشد .
فرض بر این که متقاضیان شرکت در این ازمون ۵۰۰۰۰۰ نفر باشند ( هر چند فقط در روز اول تا این لحظه بیش از ۱۴۶۰۰۰ نفر بازدید کرده اند!!!  و هرکدام با پرداخت ۲۰۰۰۰ تومان اقدام به شرکت در این آزمون کنند مبلغ کل ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ می شود !!!
بد نیست دوستان روابط عمومی تامین اجتماعی توضیحاتی پیرامون دلیل کسب این مبلغ و این مبلغ صرف چه کاری می شود توضیح دهند و این کاملا مشخص هست که برپایی همچین ازمونی نیاز به چنین هزینه ای از هر نفر ندارد !
دوستان تامین اجتماعی راهی جدید را کشف کرده و سعی در تامین نیازهای مالی را دارند البته بد نیست این پیشنهاد را به دیگر ارگانها هم بدهند شاید راهی باشد در ایجاد کسب کار و با این روش به راحتی افراد بسیاری را میتوان سرکار گذاشت .
جوان بیکار ایرانی هم آرزوست !!! 8->

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر