۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

شب خوابیدم و صبح بیدار شدم ویدیوی 24 دقیقه شده بود 4 ثانیه

یکبار اقای کروبی گفته بود: شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و نتیجه آرا عوض شده بود.

حالا من دیشب یک ویدیوی بیست و چهار دقیقه ای در یوتوب قرار دادم که در اینترنت هم پخشش کردم اما صبح که بیدار شدم دیدم این ویدیو بیست و چهار دقیقه ای شده چهار ثانیه.

برای اینکه بیشتر بدانید این عکس ویدیوئی است که من دیشب در یوتوب قرار دادم و در اینترنت هم پخش کردم:




 و این هم نتیجه جستجوی ویدیو در گوگل که دیشب انجام شد.



صبح بیدار شدم و دیدم کلی ایمیل از دوستان داشتم که آقا شما چرا مردم را سر کار می گذاری و چهار ثانیه نوار گذشتی و همه جا پخشش کردی.برای همین کمی تعجب کردم و به تارنما رفتم و با کمال تعجب با ویدیوی زیر  روبرو شدم که فقط چهار ثانیه است.



اما نکته جالبتر این است که بعد از گذشت چهار ثانیه اگر مدتی صبر کنید که معمولا کسی صبر نمی کند , نوار دوباره شروع به ادامه پخش می کند اما باز هم نشان داده می شود که این نوار فقط چهار ثانیه است.

یعنی  فکر کنم این کار در طول تاریخ یوتوب سابقه نداشته که یک ویدیوی بیست و چهار دقیقه ای را  فقط چهار ثانیه را نشان بدهد و بقیه را پخش کنید.

من که می گویم:  کار کار آلمانیهاست.  خنده.

جالبتر اینجاست که امروز وقتی رفتم یوتوب فیلم را دوباره بگذارم باز هم هر ویدیوئی در یوتوب گذاشتم با این پیام روبرو شدم که این سایت با مشکل فنی روبرو شده و فعلا امکان قرار دادن ویدیوی جدید روی سایت وجود ندارد.

همزمان با این موضوع از چند ساعت پیش اینترنت خانه من هم قطع شده که من هم از روی عصبانیت مجبور شدم از اینترنت یکی از دوستان برای فرستادن این پیام استفاده کنم.

اما حالا به هر حال من بارها گفتم که اگر من را از در بیرون کنند از دیوار وارد می شود و برای همین هم این نوار را به صورت یک فایل صوتی در سرور خود تارنما قرار دادم.

تا بتوانید با سرعت بالا دانلود کنید.

اگر باز هم با مشکل دانلود روبرو شدید بگوئید تا دفعه دیگر در جاهای مختلف این نوار را قرار بدهم.

لینک نواری که کوتاه شد و برای من دردسر ساز شد را به صورت چهار ثانیه در زیر می بینید:


اما اگر بعد از چهار ثانیه کمی صبر کنید می بینید  که ادامه نوار شروع به پخش می کند ولی باز هم چهار ثانیه نشان داده می شود.

همان نوار را برای دانلود به صورت ام پ تری در سایت خودم برای دانلود قرار دادم که می توانید در لینک زیر دانلود کنید:

http://omid57.com/omid.mp3
_____________
www.Omid57.com

_____________
info@omid57.com
_____________


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر