۱۳۹۱ خرداد ۲۱, یکشنبه

[گروه لیمو:9851] آیا امید مرا ناامید می کنی ؟! ..... نه ...

خدایا ٬ وقتی می خواهم با تو نیایش کنم ... سه دلیل مرا از مناجات با تو باز می دارد .

به یاد می آورم کارهایی را که به من فرمان داده بودی و من در انجامش کندی کرده ام .

به یاد می آورم کارهایی را که مرا از آن بازداشته بودی و من به سویش شتافتم .

و به خاطر می آورم نعمت هایی که به من دادی اما من به آنها مشغول شدم و سپاسگزاری تو را فراموش کردم .

اما یک دلیل در دل من موج می زند و فانوس امید را در شب قلب من روشن می کند .

و آن اینکه می دانم هر که به تو خوش گمان باشد و به درگاهت روی آورد ٬ تو او را به خاطر احسان خویش و گمان خوبی که به تو دارد می پذیری .

همیشه چنین بودی و هماره درب خانه ات به سوی دوستدارانت گشوده بوده .

ای خدا !

اینک در پیشگاهت ایستاده ام ...

با کوله باری از شرم و شوق ....

و تو را از تو می خواهم ...

آری فقط تو را از تو طلب می کنم .

آیا امید مرا ناامید می کنی ؟! ..... نه ...

می دانم که تو تنها کسی هستی که می شود همیشه به او امیدوار بود .

                                 یا امان الخائفین

خدایا ما رو ببخش به خاطر تمام کارهایی که ندونسته انجام دادیم



--

امید مداح

http://omiddobala.blogfa.com


دلـــــتــــنــــگــــــی پــــــیــــچـــیـــــــــده نــــــیــــســــــتــــــــ . . . ! 

یــــــکـــــــ دل . . . ! یــــــکـــــــ آســـــــمـــــان . . . ! یــــــکـــــــ 
بــــــغـــــض . . . ! و آرزو هــــــــای تـــــــــرکـــــــ خـــــــورده . . . ! 

بـــــــه هــــــمـــــیـــــن ســـــــادگـــــــی . . . !

 



--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر