۱۳۹۱ تیر ۴, یکشنبه

بانو الهه، استاد شجریان ترانه زیبای طلیعه بهار

بانو الهه، استاد شجریان ترانه زیبای طلیعه بهار
 
بانو الهه استاد شجریان ترانه زیبای طلیعه بهار
 
https://rapidshare.com/files/4251721004/بانو_الهه_شجریان_ترانه_زیبای_طلیعه_بهار.mp3
 
 
آرد آرد صبا از بّر تو عطر گل از بستر تو
 زان مرمرین پیکر تو
نرگس شود خیره بر آن، چشمان افسونگر تو
 بنفشه شرمنده شود، زان عطر جان پرور تو
آرد صبا خرمن گل، ریزد ز پا تا سر تو
آرد صبا خرمن گل، ریزد ز پا تا سر تو

ناامیدی ز من گریزد که ز تو دمی نتوانم
 نتوانم که جان به پیش قدمت نفشانم
جلوه گر چو گوهری، همچو نور سَحری
 قبله گاه هنری
آرد، آرد صبا از بّر تو، عطر گل از بستر تو
 زان مرمرین پیکر تو
نرگس شود خیره بر آن، چشمان افسونگر تو
 بنفشه شرمنده شود، زان عطر جان پرور تو
آرد صبا خرمن گل، ریزد ز پا تا سر تو
 آرد صبا خرمن گل، ریزد ز پا تا سر تو

تو بخت پیروز منی، بهار و نوروز منی
نمی روی از دل من، که مایه سوز منی
خوش فارغ از من، در خواب نازی، رویت چه جلوه ها کند
بگشا دو چشمت، تا جام باده، میخانه را رها کنم
امید من، قرار من، ای عشق پایدار من، باشد روی نکوی تو، طلیعه بهار من
 
دوستداره دوستان نسیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر