۱۳۹۱ خرداد ۲۱, یکشنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

امکان دسترسی به پنل وبلاگهای مسدود شده بلاگفا غیرفعال شد

Posted:

ماه گذشته بلاگفا امکانی فراهم کرده بود تا نویسندگان وبلاگهایی که وبلاگشان به دستور کارگروه تعیین مصادیق (کمیته فیلترینگ) مسدود شده، به پنل وبلاگ و مطالب خود دسترسی داشته باشند تا بتوانند جهت پیگیری فیلترینگ و رفع آن اقدام کنند. هفته گذشته دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق در نامه ای به سرویس وبلاگ بلاگفا، دستور به قطع دسترسی مدیران وبلاگها به محتوای وبلاگشان داد.

متن دستور کارگروه تعیین مصادیق به شرح زیر است:

"طبق ماده 23 قانون جرایم رایانه ای بعد از مسدود شدن وبلاگ حتی مدیر وبلاگ هم نباید حق دسترسی به آن را داشته باشد. بنابراین سریعا نسبت به قطع دسترسی مدیران وبلاگها به محتوای فیلتر شده وبلاگ آنها اقدام و نتیجه را به دبیرخانه اعلام نمائید."

با توجه به دستور کارگروه تعیین مصادیق این امکان در بلاگفا غیر فعال شد. و زین پس اگر وبلاگی در بلاگفا به دستور کارگروه تعیین مصادیق فیلتر شود، حتی مدیر وبلاگ نیز به نوشته های خود دسترسی نخواهد داشت.

مدیریت بلاگفا : "بارها نامه و تماس از مدیران وبلاگهای مسدود شده داشته ایم که پیگیری آنها برای رفع مسدود شدن وبلاگشان توسط نهاد فیلترینگ منوط به حذف محتوا و بررسی محتوای وبلاگ مسدود شده است، در حالیکه کاربر امکان ارائه محتوای وبلاگ یا اصلاح آنرا پس از مسدود شدن نداشته است و البته وقتی کارگروه، نامه ای ارسال شده توسط مدیر یکی از سرویسهای وبلاگ را بی پاسخ می گذارند، معلوم است که با درخواستهای کاربران و وبلاگ نویسان خرد چگونه برخورد خواهد شد."

منبع خبر: بلاگفا

رابط کاربری جدید Hotmail منطبق بر Metro-style خواهد بود.

Posted:

وبلاگ لایو ساید که اخبار مرتبط با مایکروسافت را منتشر میکند، امروز عکس هایی را از طرح گرافیکی جدید Hotmail مایکروسافت به نمایش گذاشته است.

سرویس ایمیل جدید

سال گذشته مایکروسافت تغییراتی را در سرویس ایمیل رایگان خود ارائه کرد که بیشتر جنبه بهینه سازی داشت . از جمه قابلیت جستجوی بهتر ایمیل ها و چند قابلیت خیلی کوچک گرافیکی و این تغییرات چندان برای کاربران راضی کننده نبود. این شد که مایکروسافت تصمیم گرفت تغییراتی اساسی در Hotmail اعمال کند و همچنین سرویسی را بنام NewMail در کنار سرویس های قبلی خود ارائه کند.

مایکروسافت در سرویس ایمیل جدید خود امکانات زیر را برای شما در نظر گرفته است:

  • رایط گرافیکی جدید چه روی موبایل ، رایانه یا تبلت شما.
  • ایمیل جدید NewMail با قابلیت دسترسی به ایمیل قبلی و دریافت ایمیل از اکانت سابق
  • اتصال اکانت های ذیگر خود از جمله اکانت فیسبوک و توییتر و ایجاد محیطی پویاتر برای شما

طرح جدید گرافیکی هاتمیل هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است. اما بزودی برای برخی کاربران فعال خواهد شد. همچنین شما می توانید تصمیم بگیرید که همچنان از طرح قبلی هاتمیل استفاده کنید یا به طرح جدید مهاجرت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر