۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

Re: ::لـیـمـو میـ گهـ:: sepideh asari az ostad shajarian

آقا سعید از اظهار نظرت ممنون
لااقل مطالب رو خوندی
من نگفتم هر کی با ما نیست دشمن ماست(اگه گفتم میتونی تو ایمیلهای قبلیم نشون بدی).
ولی فی الواقع اینطوریه که یک طرف اگه حق باشه طرف مقابلش باطله
باز نگی داره میگه من حقم و دیگران باطل گفتم فرض کن
دوم اگه رئیس جمور دروغ گفتم به من چه ارتباطی داره من فقط خواستم به اون دوستم بگم که صحبتهای دیگران رو درست بخونه و نه یه خس و خاشاک رو ببینه و بقیشو نخونه
سوما شما از کجا میدونی که من چه سخنرانی گوش میکنم
اتفاقا من یکی از شنوندگان پرو پاقرص سخنرانی الهی قمشه ای بودم یعنی شما ندونسته به ایشون هم توهین میکنید!
پس شما هم ندونسته قضاوت میکنی
در ضمن من شمارو سفارش میکنم که لااقل کمی هم به سراغ سخنان اهل بیت ع برو بعد ببین که آیا هر موسیقی جزو هنر حساب میشه
من بر اساس مسلمان بودنم گفتم والا خوب میدونم که توی غرب و یا در بین اصحاب موسیقی حتی موسیقی رپ و متالیک و حتی آهنگ های خاص شیطان پرستی رو هم جزو هنر میدونند
من یه انسانم
سعی میکنم آزاد اندیش باشم
و دنبال دلیل سخنان و نظرات باشم

و فقط میدونم که کلامی که از سرچشمه وحی بیاد(قرآن و اهلبیت ع) خطاناپذیره
حالا شما بفرما که دلیل اظهار نظرتون چیه؟

در هر حال ممنون که در این اظهار نظر شرکت کردید
بازم منتظر نظرات ارزشمندتون هستم
با تشکر


--
دریافتـ اینـ پیامـ بدلیلـ اینکهـ شما یکیـ از بهترینـ اعضایـ شناختهـ شدهـ در گروهـ لـــــــیـــــــمــــــو هستید.
-----------------------------------------------
برایـ دیدنـ از گروهـ :
http://groups.google.com/group/lymoo
-----------------------------------------------
ساده ترینـ راهـ برایـ گذاشتنـ یکـ مطلبـ و فرستادنـ آنـ برایـ همهـ ، استفادهـ از لینکـ زیر استـ ، (مطلب را آماده کنید و به آدرس زیر بفرست) :
(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
-----------------------------------------------
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
-----------------------------------------------
ویرایشـ عضویتــ ::
http://groups.google.com/group/lymoo/subscribe?hl=fa_US
-----------------------------------------------
با تشکر:
مـــدیــریــتــــ گروهـــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر