۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [16250] نمایش مصور احساس



 



نمـایش احسـاس با عکـس
 

گروه اینترنتی ایران سان
  
عشـق مانند نواختن پيانو است ...
ابتدا بايد نواختن رو بر اساس قواعد ياد بگيری ...
سپس قواعد را فراموش كنی و با قلبت بنوازی ...
 

گروه اینترنتی ایران سان
بــــازار سنـگ فروش ها کـجـــاسـت؟
به دنبال ســـنــگی کـمـیـابـم! آیــا ســـنـگ صــبـور هــم مــی فــروشنـد؟
"مردانگی ات نباشد، زنانگی ام شایعه ای بیش نیست!"
آدم‌ها دو دسته اند:
دوستت دارم‌ها ... و منم همینطورها ...
دلم برایت تنــگ شده ...
لطفا بفهم لعنتی .../
در یک رابطه ی دونفره ؛
وقتی دو نفر هیچ مشکلی با هم ندارند ،
حتماً یکیشون تمام حرفهای دلش رو نمیگه ... !
چه حسه قشنگيه وقتی از نگاهش ميخونی که از نگاه کردنت واقعا لذت ميبره ....!!!
شغلش این بود بیاید، عاشق کند... تنها بگذارد و برود...!
نامرد...
نمی‌دانم!

مامور بود و‌ معذور...
این قلب شکسته را که ترمیم کنم ...
باید به شمــا دوباره تقدیم کنم ...
پس خود همه تکه ای از آن بردارید ...
سخت است که عادلانه تقسیم کنم ...!

- مستان همای -
 

گروه اینترنتی ایران سان

در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم...

جز خودم...!

وفای به تو خیانت به خودم بود...!
 

گروه اینترنتی ایران سان
آشنا هایم ;
غریبه هایی هستند ،
که تنها اسمشان را میدانم ...!

 

گروه اینترنتی ایران سان

همیشه منتظر کسی باش که تو رو با همه دیوونگیت قبول داشته باشه و تو رو به همه نشون بده و بگه :

این دیـــــــوونه … عشق منه!
 

گروه اینترنتی ایران سان
به قول " شــازده ڪـــوچـولــو "
وقتــی آدم خیـلی دلش گـرفتــه بـاشــد ،
از تـماشـــای × غـروب × لـذت مـی بــرد . . . / .
 

گروه اینترنتی ایران سان
دلم هوایی میخواهد
پرازنفس های تو . . .
 

گروه اینترنتی ایران سان
آن "میم" مالکیتی که
به آخر اسمم اضافه میکردی

بزرگترین و زیباترین عاشقانه ای بود که …
که … هر روز میشنیدیم
هرچقدر هم بگویی مردها فلان، زن ها فلان. تنهایی خوب است، دنیا زشت است، آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر می زند.

پرانسو دیمارکو
قدر لحظه ها را بدان

زمانی می رسد که تو دیگر قادر نیستـــــی بگویـــــی :

جبــــــران مـــــی کنم .../.
وقتی دست زنی را عاشقانه میگیری
تازه میفهمی مرد بودن را باید میانِ دستانِ ظریف زن احساس کرد.
مرد که باشی
وقتی سرتو روی سینه اش میزاری
حس میکنی چقدر به زن نیازمندی

و زن چقدر به حس مرد بودنت نیازمندِ ...
"باید آن قدر زیبا بخندی ، که اطرافیانت خجالت بکشن تو رو به گریه بندازن"







__,_._,___



--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر