۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [15893] سلام رفیق..../آهنگ ترکی _.....BELALIM BENIM

سلام رفیق...

وقتی میگم رفیق یعنی باید بری کالبد شکافبش کنی این رفیق رو

که هم شامل دوست میشه هم شامل یار..هم سنگ صبور...هم همراه اول که دیگه

با اون اصلا تنها نیستم ..پس این مواردرو یادت باشه اگه  گاه به گاه و دم به دقیقه

بهت گفتم رفیق....این معانی مستتر رو یادت بیاد

دوست

یار

سنگ صبور

همراه اول

مهربون

شفیق

 


منم وقتی میگم دوستت دارم..یعنی ..یعنی سنگ صبورمی..یعنی همراه اولمی

یعنی ایرانسلمی.........
یعنی فاصله ها حقیرتر از اونی بودن که رفاقتت رو حس نکنم
یعنی قومم نبودی..خویشم نبودی..داداشم نبودی...آبجیم نبودی...یار دبستانیم نبودی
ولی رفیقم بودی
یعنی ندیدمت...یعنی ندیدی منو ولی حس کردمت..و حس کردی منو
یعنی ساعتها پشت این پنجره نامرئی نشستی و منو دیدی...منم تورو ...
چشات رو ندیدم...نگاهت رو ندیدم....دلت رو دیدم..دلم رو دیدی
سلام رفیق....سلامی به وسعت همه عشق...که هیچ فاصله کذایی....وسعتش رو خدشه دار نکرد و لطافتش رو

تقدیم به بهترین رفیق
.
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.
کدوم رفیق؟؟
برو پایین.
.
.
.
.
.
حسودیت شد؟؟؟
فکر کردی با کی هستم؟؟؟
برو تو آیینه نگاه کن
آره...با خودت بودم
رفیق....
صبحت بخیر
روزت به شادی


--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر