۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [15934] حقايق جالب !


فقط برای تنوع ... !

 




 
 
 
 
 
 قلب انسان موقع رساندن خون به بدن چنان
 فشاری تولید می‌کند که می تواند تا 40 سانتیمتر فوران کند .(یا ابوالفضل!) 
 
 اگر 18 سال و 7 ماه و 6 روز مدام فریاد بکشی، برای گرم کردن
 یک استکان چای
سرد انرژی تولید می کنی!
  (ارزش امتحان کردن نداره)

 
 لحظه‌ى ارضای جنسی یک خوک تا 30 دقیقه طول می‌کشد
(ای کاش من هم یک خوک بودم)


 
یک سوسک می‌تواند تا 19 روز بدون سر زندگی کند
(اوف، هنوز به فکر خوک هستم)

 
  
 اگر سرت را محکم به دیوار بکوبی، 150 کالری می‌سوزانی
(از نظر من اشكالي نداره ؛امتحان كن)

 
  
 موقعیت کله نوعی از سنجاقک نر طوری است
 که نمی‌تواند جفتگیری کند. سنجاقک 
ماده ابتکار عمل را به‌دست مي‌گيرد و سر نر را می‌کَنَد
 و همزمان جفتگیری می‌کنند
(پست فطرت ؛ شهوت ران)



  یک کک می‌تواند 350 برابر قدش بپرد. اگر با انسان
 مقایسه کنیم یعنی یک
آدم باید بتواند به اندازه‌ى طول یک زمین فوتبال بپرد
( سي دقیقه؟ خدای من، هنوز به فکر اون خوک خوشبخت هستم)


 
 بعضی از شیرهای نر 50 بار در روز جفتگیری می‌کنند
(کماکان دلم می‌خواهد یک خوک باشم. کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهم)


 
 پروانه‌ها مزه خوراکی‌ها را با پایشان امتحان می‌کنند
(به من چه؟)


 
قوی‌ترین عضله‌ى بدن زن زبان اوست
(اینو می‌دونستم)



 آدم‌های چپ دست 9 سال کمتر از بقیه زندگی می‌کنند   
(آخي)


 
 فیل تنها حیوانی است که نمی‌تواند بپرد
(حالا چي كاركنم)


 
 چشم شترمرغ از مغزش بزرگ‌تر است
(خیلی آدما رو می‌شناسم که این‌طورند)

 
  
 دلفین ها و انسان‌ها تنها موجوداتی هستند
 که برای لذت بردن جفتگیری
 می کنند و نه فقط 
غریزه و برای تولید مثل
(پس خوک چی؟)

 
 

 





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر