۱۳۹۱ تیر ۴, یکشنبه

جهت اطلاع شماره 2

درود بر اعضای محترم گلها

باتشکر از زحمات جناب دکتر سنجلانی ، سرکار خانم نسیم شیرازی ، آقای کاظمیان و دیگرانی که در پیشبرد اهداف گرانمایه این رادیو که جناب فرحبخش بنیانش کردند سهیم هستند .
دوستان گرامی چطور ممکن است در بین ما اعضاء رادیو گلها که علاقمند موسیقی فاخر ایرانی هستیم که در نتیجه آن باید پایبند اخلاقیات فاخر ایرانی نیز باشیم در رفتارمان آنچه که نباید سر بزند میزند و آنچه باید سر بزند نمیزند . البته روی صحبتم با تمام اعضا نیست چرا که هستند دوستانی که در نهایت ادب و معرفت با دوستان خود رفتار میکنند . 

مطلب یکم - به ندرت شاهد آن بودم که کسی از جناب سنجلانی یا خانم شیرازی و یا آقای کاظمیان و دیگر بزرگواران تشکر کند . علت چیست ؟
بدون تردید نمیتوان گفت که تمام اعضاء گلها تمام آنچه را که آقای سنجلانی یا خانم شیرازی  و یا آقای کاظمیان ارسال میکنند را دارند این بدان معناست که حتماً هستند کسانیکه در طول این مدت از الطاف بزرگوارانه این عزیزان بهرمند بودند اما دریغ از یک تشکر . بله درست متوجه شدید ایشان به تشکر و قدردانی نیازی ندارند اما جواب محبت را با محبت بایست داد . حکم معرفت و ادب ایرانی چنین است . جناب اقای محسن فرزان جمله بندی شما طوریست که انگار قبلاً هم به خانم شیرازی گفته بودید که فایل برای گروه نفرستند آقای محسن فرزان رادیو گلها حیاط خلوت شخصی شما نیست و همینطور همه آنهایی که بجای همه صحبت میکنند لطفاً من بعد اگر در جمله بندیهایتان خواستید بجای همه سخن بگویدد حتماً ذکر کنید بجز OCEAN896 چون من با شما نیستم مدتهاست من با شماها نیستم با شماهایی که بجای همه حرف میزنید . در مورد اینکه فایلها تکراری ست یعنی اینکه یا شما قبلن این فایلها را دریافت کردید یا اینکه داشته اید اگر دریافت کردید که بازهم دریغ از یک تشکر از آقای محسن فرزان اما اگر هم داشته اید باید حوصله بخرج دهید چرا که این رادیو بیش از یک نفر ویا دو نفر عضو دارد . در مورد اینترنت پر سرعت و کم سرعت دیگر واقعاً هیچ گناهی به گردن خانم شیرازی یا اقای سنجلانی و آقای کاظمیان نیست . جوابگوی سرعت پایین شما خود شما هستید و لا غیر .

مطلب دوم - چرا و به چه دلیل از بیت ریت فایلها شکایت میکنید ؟
اگر این فایلها با بیت ریت 32 ارسال شود آیا بعد از دانلود شما از ارسال کننده که اگر هر شخصی باشد تشکر میکنید ؟ یعنی تمام مشکل این رفتار ها در بیت ریت است ؟ جناب آقای علی فرزان دوست گرامی و دیگر دوستانی که با بیت ریت این فایلها مشکل دارید و 320 آن با 32 هیچ تفاوتی برای شما ندارد . قدری تحمل کنید در این رادیو تنها شما عضو نیستید . اتفاقاً من اعتقاد دارم یا باید صدای خانم ملوک ضرابی را با بیت ریت حداقل 128 و چه بهتر 320 بشنوید یا اصلاً نباید بشنوید بله این اعتقاد بنده است همانطور که شما اعتقاد خود را آزادانه بیان نمودید . من نیز بر این اعتقاد پایبندم .

مطلب سوم - گاهی فکر میکنم چرا تعداد فرزان ها افکار فرزان ها و اداب فرزان ها اینقدر شباهت به چند تن از اعضا که میشناسمشان دارد .

با کمال احترام برای این تعداد از دوستان و دیگرانی که بی ادعا برای این رادیو زحمت میکشند . فایلی را پیش کش میکنم . 

یک روی صفحه /تصنیف دل افسرده - جواد بدیع زاده / این تصنیف در سال 1325 در برلین آلمان توسط جواد بدیع زاده با همکاری ارکستر آلمانی اجرا و بروی صفحات ادئون ODEON منتقل شد . 


--- On Sun, 24/6/12, Mohsen Farzan <mohsen1447@yahoo.com> wrote:

From: Mohsen Farzan <mohsen1447@yahoo.com>
Subject: ترانه ها
To: shirazi.nasim@yahoo.com
Received: Sunday, 24 June, 2012, 10:08 AM

خانم شیرازی  
دوباره فرستادید شما از اینترنت اینجا بی خبرید اونهائی هم که میگن خوبه بفرست پرسرعت دارن همه که ندارند پس نفرستیدوتکراری هم نفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر