۱۳۹۱ تیر ۲, جمعه

مقدار ریت

با درود به پیشگاه تمامی دوستان در مجموعه رادیو گلها  و تقدیم ارادت و تشکر بحضور سرکار خانم شیرازی . من اغلب آهنگها و ترانه هائی را که ایشان زحمت آپلود آنها را متحمل میشوند در آرشیو خود دارم اما بسبب کیفیت بالای آنها ( 320 ) همگی را مجدد دانلود میکنم باید توجه کرد بیشتر این آهنگها با کیفیت پائین در نت به فراوانی یافت میشوند اما با این ریت یعنی ریت 320 کمترمیتوان آنها را پیدا کرد و اکنون که خانم شیرازی عزیز این زحمت را بخود میدهند باید از آن نهایت بهره را برد در حاشیه جای دارد که تعجب خود را از اینکه دوست گرامی فرموده بودند صدای خانم ملوک ضرابی نیاز به ریت 320 ندارد و ...... من چنین استنباط کردم که صرف دانلود با هر کیفیتی ولو 32 ایشان را رازی میکند در حالیکه دانلود کمتر ولی با کیفیت بالاتر فکر میکنم بسیار ارجحتر باشد . فکر نمیکنم گوش کردن به هر موزیکی با ریتهای پائین خصوصا پائین تر از 128 لطف چندانی داشته باشد البته به مشکلات سرعت کم اینرنت در کشورمان نیز آگاهم و خودم نیز با آن دست و پنجه نرم میکنم ولی این فایلها هم آنچنان بزرگ نیستند در هر حال برای کلیه عزیزان و سرورانی که در جهت اعتلای موسیقی کلاسیک و سنتی این آب و خاک تلاش میکنند آرزوی تندرستی و بهروزی میکنم و دست آنهارا بگرمی میفشارم .  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر