۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

داستان مترسک از جبران خلیل جبران

داستان مترسک از جبران خلیل جبران

از مترسکی سوال کردم:آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای ؟
پاسخم داد : در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است پس من از
کار خود راضی هستم و  هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!
اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!
گفت : تو اشتباه می کنی!
زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر
شده باشد!!!



 

نگاهی به ویترین سایت های اینترنتی

 

تصاویر روز/ کشف جسد در فرودگاه

شادی مردم یمن در شهر صنعا پس از شنیدن خبر پیروزی نامزد اسلام گرا در انتخابات ریاست جمهوری مصر، نشست زمین به دلیل بارش های سیل آسا در فلوریدا، کشف یک جسد در فرودگاه بین المللی مکزیک، رزمایش کره جنوبی به مناسبت 62 سالگرد جنگ دو کره و... از مهم ترین تصاویر خبری امروز است.

ادامه مطلب

عکسی مخفیانه از چاپلین قبل از مرگش

نشریه ونتی‌فر عکسی از چارلی چاپلین منتشر کرد که گفته می‌شود آخرین عکس این بازیگر و کارگردان توانای سینمای صامت است.

ادامه مطلب

تصاویر/ سران سه قوه در همایش قوه قضاییه

همایش سراسری قوه قضاییه، صبح روز سه شنبه با حضور "محمود احمدی ن‍‍ژاد" رئیس جمهور و "آیت الله صادق آملی لاریجانی" رئیس قوه قضاییه، در تالار قدس كتابخانه آستان قدس رضوی مشهد مقدس آغاز شد.

ادامه مطلب

 

جعل‌امضای نمایندگان برای حمایت از خاوری

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: چون ممکن است بازگشت خاوری دامن خیلی‌ها را بگیرد شاید برای فرارش، بلیط دولتی هم گرفته باشند.

ادامه مطلب

تذکرات جداگانه 4نماینده درمورد گرانی

4 نماینده در جلسه امروز به طور جداگانه در خصوص گرانی، عمل به فرمایشات رهبری، عملکرد هیئت رئیسه و جایگاه مجلس تذکراتی را ارائه دادند.

ادامه مطلب

فیش حقوقی، ملاك پرداخت یارانه می شود؟

دریافت یارانه موضوعی است كه از آغاز اجرای فاز اول قانون هدفمندسازی یارانه‌ها برای خانوارها اهمیت بسیاری پیدا كرده و موجب نگرانی آنها نسبت به عدم دریافت آن به دلیل تغییر در روش اجرای قانون شده است. این در حالی است كه در آستانه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بنا نبود كه كلیه ایرانی‌ها یارانه دریافت كنند به طوریكه دولت با اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها به دنبال خوشه‌بندی اقشار جامعه بود اما سپس تغییر عقیده داده و به همه یارانه پرداخت كرد.

ادامه مطلب

پس از انتخابات ماشینم را فروختم

نماینده مردم مباركه در جلسه دفاع از اعتبارنامه خود، بدون بیان كوچك‌ترین توضیحی درباره احكام كیفری و مالی صادر شده علیه خودش در دادگاه، به بیان توضیحاتی درباره وضعیت تحصیلی‌اش پرداخت.

ادامه مطلب

انهدام 4 تیم تروریستی توسط سپاه

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: از 4 تیم تروریستی که برای انجام عملیات در داخل کشور تشکیل شده بود سه تیم تا روزهای هفتم و هشتم عید امسال و یک تیم هم اخیرا منهدم شد.

ادامه مطلب

زمان 2 نرخی شدن شیر

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی گفت: از 17 تیرماه‌ شیر، پنیر و ماست برای قشر کم درآمد 30 درصد ارزانتر عرضه می‌شود.

ادامه مطلب

بشار اسد در مقابل دوربین سیما

بشار اسد رئیس جمهور سوریه از ناگفته¬های تحولات سوریه و مسایل روز خاورمیانه بی پرده سخن خواهد گفت .

ادامه مطلب

آرایش مجریان مرد سیما مانند خانم ها

«بعضی آقایانی که در صدا و سیما مجری هستند یا بازیگری می‌کنند به جوان‌ها یاد می‌دهند که ابرو بردارند. مدل موی جدید یاد می دهند و گاهی مثل خانم ها آرایش می‌کنند.»

ادامه مطلب

مردی که هم زن شد هم حاج آقا

به معنای واقعی كلمه مرد هزار چهره سینمای ایران است. فردی كه تمام نقش ها را بازی كرده، چه مرد و چه زن، چه كودك و چه پیرمرد. عبدی كه تركیب با اكبرش برای مردم آشناست تنها بازیگری است كه در ایران توانسته در قالب های مختلف بگنجد.

ادامه مطلب

ظهور یک انجمن مهم در اقتصاد

انجمن حسابرسان داخلی ایران به عنوان نهادی مهم برای حوزه های مختلف اقتصاد و خصوصا"بازار سرمایه کشور تاسیس شد تا در جلوگیری از بروز سوء استفاده های مالی شرکت ها و سازمان های دولتی نقشی ویژه ایفا کند.

ادامه مطلب

رویانیان تا کی نمی‌خوابد؟

در حالی که محمد رویانیان روز شنبه تاکید کرده بود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد، اما این اتفاق روی نداد تا تیم پرستاره همچنان بدون سرمربی به تمریناتش ادامه دهد.

ادامه مطلب

تصاویر/رونمایی از فرش هر گردشگر یک گره

رونمایی و اهدای فرش هر گردشگر یک گره به کمیسیون ملی یونسکو عصر دوشنبه در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد.

ادامه مطلب

تازه های سیاست ,

توضیحات لاریجانی درخصوص عکس جنجالی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره برخی تخریب‌ها علیه خود گفت : در انتخابات عكسی از من منتشر كردند كه در دیدار با آقا نشان می‌داد بنده نشسته‌ام و بقیه در حال شعار دادن هستند و این را مصداق عدم ولایت مداری بنده لحاظ کردند.

ادامه مطلب

تشکیل کمیته تحقق فرمایشات رهبری در مجلس

ابوترابی‌فرد تصریح كرد: ما بعد از سخنان رهبری در جلسه‌ای كه با اعضای هیات رییسه داشتیم كمیته‌ای را برای تحقق هر چه بهتر صحبت‌های رهبری تشكیل دادیم كه به یاری خدا این كمیته دیروز اولین جلسه خود را برگزار كرد.

ادامه مطلب

محافظه کاری خاتمی به روایت اعلمی

یک نماینده مجلس ششم گفت: خاتمی کاملا معتدل، سر براه، محافظه کار، قابل کنترل و تسلیم شدن در برابر سایر نهادهای قدرت است.

ادامه مطلب

اعتمادبه‌نفس جلیلی به روایت غربی‌ها

یک دیپلمات غربی به روزنامه هاآرتص می گوید: طرف ایرانی بسیار خونسرد رفتار می کرد. آنها در حالی در نشست حاضر شده بودند که هیچ اعتنایی به فشارهای طرف غربی نمی کردند و به گونه ای رفتار می کردند که عجله و شتابی ندارند. ظاهرا برای ایرانی ها مهم نیست که نتیجه مذاکرات چه خواهد شد. آنها برای به نتیجه رسیدن مذاکرات به هیچ وجه هول و نگران نیستند. کاملا هوشمندانه عمل می کنند.

ادامه مطلب

کشیدن کودک با موتور توسط پدر+عکس

باشگاه خبرنگاران: مدتی است رسانه های دنیا اخبار عجیبی از نحوه برخورد والدین با کودکان در کشور چین منتشر می کنند که از جمله آن آویزان کردن کودک از طبقه ششم خانه توسط یک پدر معتاد به موادمخدر بود تا فرزند خود را تنبیه کرده باشد.

ادامه مطلب

 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر